![]() |
#1 |
I mål
|
![]() DekkhotellJa, da har jeg endelig fått kjøpt meg bil og spørsmålene fortsetter. Jeg fikk et halvt år gratis dekkhotell, så det er jo greit, men så må jeg begynne se hvor mye dekkhotell koster. Så jeg lurer på: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: DekkhotellMitt spørsmål er: Trenger du dekkhotell? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: DekkhotellJeg er ikke sikker på at jeg trenger dekkhotell. Men det koster meg ingenting å ha dekkene der til 3110 nå, så innen den tid kan jeg finne det ut. Blant annet ved å kartlegge priser. Jeg har ingen problemer med å lempe dekk, men jeg har ikke så god plass. De har dekkene der nå ut oktober, så kan jeg betale for å bytte til vinterdekk der og velge om jeg vil ha sommerdekkene der videre, eller ta dem med meg igjen og si opp avtalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DekkhotellJeg mener at jeg betaler 1250 for dekkhotell og skift. Husker ikke helt, kan bekrefte neste uke, for da skal de skiftes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: DekkhotellVi betaler 1100kr halvåret inkludert skift. Har store tunge dekk. Betaler lett for å vite at de er oppbevart godt, de sjekker de når sesongen kommer sier i fra om vi må ha nye osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Dekkhotell
Ja, hvert halvår. Vi har dekkhotell på elbilen fordi den er tung, har digre hjul, og jeg har lest skrekkhistorier om folk som har satt jekken på feil sted og kverka batteriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: DekkhotellVi betaler ca. 1500 kr per bytte inkl. dekkhotell. For oss er det helt uaktuelt å ha dekkene hjemme, vi har ikke plass til det, dessverre. Bruker opp bodplassen på to longtail-sykler.
![]() |
![]() |
#11 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: DekkhotellDekkhotell er en luksus jeg unner meg med glede. Betaler vel snaut 2000 i halvåret men ryggen min elsker meg for det.
![]() |
#12 |
I mål
|
Det var en del billigere enn skissert her, snakk om 2000 i halvåret. Usikker på om det inkluderer skift faktisk. Alnabru er en bra beliggenhet for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: DekkhotellJeg har garasje og plass til dekk hjemme, så velger å spare penger på å ikke sjekke de inn. Betaler rundt 500 for dekkskift på verksted og de sier i fra om de begynner å nærme seg utskifting.
09 & 13 Sist redigert av venla : 04-04-25 kl 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: DekkhotellBetaler ca 1100 kr pr halvår.
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: DekkhotellJeg betaler 1300 i halvåret inkludert skift. Det er en luksus jeg unner meg, og den siste som kommer til å ryke hvis jeg må kutte utgifter. Hater lemping av dekk, og skifting også.
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: DekkhotellJeg har dekkhotell på Best drive Furuset (tror det er det de heter nå, tidligere Dekkmann). De har rabatt for NAF medlemmer. Betaler vel rundt 1400 pr halvår inkl skifte.
![]() |
#17 |
I mål
|
Det var billig og jeg er medlem hos NAF. Skal sjekke dette nærmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|