|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Forskning viser at de som er takknemlig er mer lykkelig (https://nhi.no/psykisk-helse/psykisk...-takknemlighet), så det er noe jeg har blitt veldig bevisst på. Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg er ang. mann/barn/venner/jobb, og at jeg må nyte alt siden livet snur så brått. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg er takknemling fordi jeg klarer å være raus og glede meg over andres overskudd. Det var ikke så lett da jeg slet med overskudd og en lammende følelse av å ikke strekke til.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg er takknemlig for måten jeg har blitt mottatt på, her på enheten hvor jeg har hopspitert det siste halvåret. Jeg har min siste arbeidsdag her i morgen, og har invitert avdelingen min hjem på avslutning i kveld. Føler at jeg har lært enormt mye i løpet av denne tiden, har fått spennende arbeidsoppgaver, mye god og tålmodig hjelp, og at jeg på kort tid ble en del av det sosiale miljøet. Ikke minst er jeg takknemlig for at jeg fikk muligheten, fra min egentlige arbeidsplass.
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Frisk og akkurat passe kald luft på første tur med hunden i dag.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 09-12-25 kl 14:44. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?At jeg fant parkering til bare 90,- kr pr dag. At plassen "min" i free-seating-landskapet var ledig.
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?
Det er glede over sånne små gleder som beriker mye av hverdagen min også.
|
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Endelig oppholdsvær så jeg og hunden kunne ta vår langtur i dagslys. Det er positiv egentid og gir meg påfyll.
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg er takknemlig når jeg ser på eldstesønnen som ligger og sløver i sofaen. Han bor i utlandet for tiden, og jeg er så glad og takknemlig for at han har det så bra der, men også for at han vil være her hos meg i advent- og juletid.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg tenker som agenten og lever livet nå. Jeg og mannen har det utrolig bra, og jeg er så glad for å ha han. Og de to flotte barna vi har sammen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?At jeg har en fin fastlege som tok seg tid til en lang prat, selv om hun var mye forsinket og selv om vi egentlig bare snakket om alt og ingenting, og jeg fikk tømme meg litt angående alt og hun satte opp ny time til uka allerede, og har beskjed om å sende melding når som helst.
|
|
|
|
#13 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg er takknemlig for at operasjonen min gikk så bra forrige uke, og at jeg har vært i god form etterpå.
|
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?
Så godt.
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Jeg har takknemlig for at jeg kjøpte akkurat den leiligheten jeg gjorde ifjor, for at jeg var så heldig å finne akkurat denne og for at den er blitt så hyggelig. Nå har jeg vært hjemme med sykt barn i 2 dager, men med adventpynt i en leilighet som føles som den er i en tretopp selv om den er inntil en vei i Oslo, går det fint likevel. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Nå har jeg lest gjennom tråden og funnet ut at jeg faktisk er takknemlig for at jeg har gått gjennom 24timers måling av blodtrykket, selv om jeg virkelig hater det som pesten. Blodtrykket mitt er altfor høyt og jeg har vært og hentet medisiner. Hvis ikke blodtrykket er i orden,får jeg ikke operasjonen jeg så sårt trenger rett over nyttår,nemlig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Idag er jrg takknemlig for Oda og Meny rett hjem. Fått levert mange ting til jul.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?Torsdag og lunsj i kantina.
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har gjort deg takknemlig i dag?I dag er bare så takknemlig for at jeg får synge med et helt fantastisk kor og for at vi får muligheten til å lage helt himmelsk musikk sammen med superproffe musikere og ditto sangsolister.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|