|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordVi har konfirmasjon neste helg, og menyen er ikke helt i boks.
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbord
Bare nudler? Eller kanskje noen stekte nudler med noe?
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordMellomste ønsket seg sushi til konfirmasjonen. Det fikk han, men både fordi det er dyrt og noen av gjestene er litt kresne så fylte vi på med thailandsk "tapasmeny" fra catering og noen esker med pizza for de som er ekstra kresne...
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordOm det er rom for ei suppe/gryte også så kan eg melde om at kylling i rød curry blei stor suksess då eg serverte det på koldtbord.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordEnig i scampi og kyllingspyd med koriander og lime. Sistnevnte selges på på Coop Extra.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordSatay kyllingspyd er enkelt og veldig godt,
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordHvor bor dere? Kreativ catering har et veldig billig og prisgunstig asiatisk koldtbord alternativ som kan supplere andre retter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordJacobs har mye godt som det er umulig å feile med. Crispy duck kits for eksempel, og gyoza som er kjempegode, både kylling- og rekevarianten. Rekechips er jo også noe barn og unge ofte syns er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordJeg har brukt gyosa fra frysen på asiatisk butikk. Kyllingspyd med kyllingfilet og ferdig krydder. Den jeg kjøper har også saus krydder i posen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordMange gode tips her! Tusen takk!
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordDe fleste asiatiske butikker har alt dette. Er kanskje en sånn innen kjøreavstand? Men rema her har også godt utvalg i frysen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordVi hadde stekte nudler i en konfirmasjon, det var populært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordVårruller er også godt og lett å bestille fra lokale restauranter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva bør vi ha med på et asiatisk koldtbordHva med en asiatiskinspirert salat som Pamina også er inne på - typ kål, gulrot skåret i strimler med ostehøvel, vårløk, limesaft, sesamolje og -frø? evt også med agurk, chili,... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|