Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Norwegian og kalenderfunksjon?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-25, 15:59   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Norwegian og kalenderfunksjon?

Jeg ønsker at Norwegian skal legge flyreiser direkte inn i min Google kalender. Men uansett hvordan jeg forsøker å få dette til, så går det ikke. Å laste ned kalender-entry og så forsøke å importere dette gir bare beskjed om at det er 0 av 0 reiser som er importert. ("Imported 0 out of 0 events. Unable to process your iCal/CSV file.")

Jeg har forsøkt via både PC og mobil og via app på mobil. Er det slik at andre får dette til å fungere, og at det er feil på min side?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-25, 16:47   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian og kalenderfunksjon?

Jeg går inn i appen. Åpner reisen og scroller nedover. Da kommer det et alternativ med å legge til i kalenderen. Det funker på min iPhone

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-25, 23:22   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norwegian og kalenderfunksjon?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg går inn i appen. Åpner reisen og scroller nedover. Da kommer det et alternativ med å legge til i kalenderen. Det funker på min iPhone

Jeg gjør det samme, men jeg har Android. Jeg får beskjed om at

Sitat:

Calendar
Reisen er lagt til i kalenderen
OK

Men reisen er ikke lagt til.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.