Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klassiske espadriller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-25, 22:28   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Klassiske espadriller

…slike helt enkle i canvas og med ekte jutesåle, hvor kan jeg finne det? Jeg finner mye som ligner, men de er liksom mer espadrille-inspirert enn de jeg er på jakt etter. Slik som den modellen som heter Dali her: https://soludos.com/collections/womens-espadrilles-2025

Har noen sett det i en norsk nettbutikk?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-25, 23:50   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassiske espadriller

Jeg har nettopp kjøpt espadrillos, som de sier er produsert i Spania, på den norske nettsiden Sapatos. De er kjempegode, men de har gummisåle (det synes jeg er en fordel, jeg da). Men jeg ser det ikke er slike du er på jakt etter. Men for andre, så har de kampanje nå. https://sapatos.com/collections/espadrillosdager

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 00:44   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Skulle også inn å tipse om Sapatos. Jeg har fra Lille Vinkel. De er også gode.

Gammel 20-05-25, 08:52   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en variant. Ikke helt like de ekte fra Spania, men flate iallfall.
https://www.zalando.no/anna-field-lo...1e0a1-q11.html

Litt riktigere:
https://www.zalando.no/pier-one-rena...5c000-c11.html

HM har, men bare i 35 ...

Jeg søkte på "Espadrillos flate".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-25, 21:13   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for svar

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-25, 14:31   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig mange som har gummisåle, med bare jute rundt kanten ja. Men så husker jeg de jeg hadde en gang i forrige årtusen, på 80- eller 90-tallet, som hadde ekte jutesåle, og jeg husker at det etter kort tid begynte å stikke "bust" ut av dem, og at sålen mer eller mindre gikk fra hverandre. Så det er sikkert en grunn til at de fleste nå produseres med andre typer såle for holdbarhet, og litt jute rundt for utseendets skyld, slik som f.eks disse fra Toms. Bare for å nevne det.

Men det ser ut til å være noen på Zalando: https://www.zalando.no/castaner-pabl...2c00a-a11.html

Gammel 21-05-25, 15:14   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt sånne fra Toms med jute bare på kanten. Det var veldig gode sko.

Gammel 21-05-25, 15:19   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha søkt på Espadrillos for deg får jeg opp en million treff på noen som heter Gaimo. Mange selger dem, tydeligvis, men her er de i en av fargene fra Bello. https://belloshop.no/products/111757...xoCE5EQAvD_BwE

Disse er superklassiske da! https://www.careofcarl.no/no/casta24...3docDloRzZ2LWc. Edit: ser nå at det er herresko!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.