|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Fortell meg om fryseskap, pleaseFryseren vår tok nettopp kvelden. Den var sikkert godt over 30 år gammel, av typen dypfryser (bokstavelig talt, jeg når ikke ned i den uten å henge over kanten og dingle med bena) og nå har vi lyst på fryseskap. Vi er to voksne mennesker som ikke er spesielt opptatt av å lage mat, og en snart 18-åring som heller ikke er det. Det er vel ikke så mange årene før yngste også flytter ut så behovet for noe veldig stort har vi vel ikke?? Men dybde er kanskje lurt?
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om fryseskap, pleaseDet du vil ha er et skap som er selvtinede, det er aldeles genialt. Vårt skap har ikke trengt noen form for avriming enda, og vi har hatt vårt skap lenge, kanskje10 år.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Fortell meg om fryseskap, pleaseVårt har en diger skuff med plass til en kalkun. Det er kjekt. Det hender vi trenger plass til store ting.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Fortell meg om fryseskap, pleaseHvis man sliter med å få plass til f.eks kalkun eller en halv reinskrott, så kan man ta ut fryseskuffer og få bedre plass ved å legge kjøttet rett inn på rillene. Må ha et sted å lagre fryseskuff midlertidig da. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fortell meg om fryseskap, pleaseElsker elsker elsker fryseskap! Har alltid hatt det. Kjøpte nettopp et nytt også. Det har både hyller og skuffer. Hvis man trenger dybde, kan man ta ut skuffer. Men mange av dem er ganske dype, og man får plass til mye mer enn man tror. Har hatt en halv hjort i én skuff. Den var riktignok partert og i nokså små stykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fortell meg om fryseskap, pleaseVi har en isbit-«maskin» i vårt fryseskap og det virkelig elsker den. Man fyller på vann manuelt, så fryseskapet er ikke koblet til vann.
![]() |
![]() |
|
|