Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-25, 18:17   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vide og luftige sommerbukser med kort beinlengde?

Jeg er ute etter sommerlige bukser! Den største utfordringen for meg er å finne noen som ikke er for lange i beina til meg. Jeg må ofte kjøpe culotte-modeller om jeg ikke finner bukser som finnes med flere beinlengder. Men så synes jeg noen av culotte-modellene jeg finner har en tendens til å være mer "kjerring" enn det jeg føler meg som ...

Jeg er ute etter behagelige bukser i lin, bomull, viskose eller lignende. Polyester er uaktuelt. De må ha vide bein, ha høyt liv og stikklommer som er dype nok til å romme mobilen. Ser for meg lys farge, kanskje beige, eventuelt en mønstret variant (men ikke dyreprint! ).

Tips?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.