|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Høst-tankerEtter fire uker med dobbeltrolle på jobben, og i praksis 150% stilling - |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Høst-tankerDet er jeg helt enig med deg i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Re: Sv: Høst-tankerHer har høsten kommet for fullt. Det har til og med vært kuldegrader på natta.. Mann som sovnet på sofaen kom inn på rommet på morgenkvisten og lurte på om jeg var gal som sov med vinduet på vidt gap.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Re: Sv: Høst-tanker
Jeg elsker skiftene mellom årstidene. Det er så deilig å kjenne på stemningene, luktene og temperaturen som følger hver årstid når det er et år siden sist. Det er noe vemodig og forventningsfullt over det på samme tid. Trist at sommeren nå er forbi, men delig å tenke på høsten som kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Høst-tankerAkk ja - du får nyte høsten for meg og du, for jeg kan ikke fordra den.
![]() |
#7 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Høst-tankerJeg elsker høsten!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høst-tankerJeg klarer ikke å nyte høsten. Joda, etter en god sommer kan det være ok med klare høstdager, friskere luft og fine farger i naturen. Men i år er høsten totalt uvelkommen, siden vi aldri fikk noen skikkelig sommer. Nå er det et år til sol og varme igjen. Jeg syns det er helt pyton å tenke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|