|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pizzasteinen sprakk - hva ville du gjort?I forrige uke hadde vi pinsa-bonanza, og underveis i prosessen så jeg at pizzasteinen som vi brukte, hadde sprukket opp. Jeg har alltid vært påpasselig med å varme steinen opp sammen med ovnen og også kjøle den ned sammen med ovnen, så dette er irriterende.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pizzasteinen sprakk - hva ville du gjort?Jeg ville fortsatt å bruke den uten liming. Og kjøpt pizzastål i stedet, hvis det var behov for å bytte den ut. Jeg ville ikke ha limt.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pizzasteinen sprakk - hva ville du gjort?Vi har pizzastål, og hvis dere skal bytte ut steinen, så anbefaler jeg stål isteden. Enklere å rengjøre og mindre sannsynlig at det går i stykker.
|
|
|
|
#6 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pizzasteinen sprakk - hva ville du gjort?Jeg legger de to bitene ved siden av hverandre i ovnen, det fungerer akkurat som før.
|
![]() |
|
|