|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva koster oppgradering av elektrisk anlegg?Nå er vinteren her igjen, og vi opplever gang på gang at sikringene går, fordi vi prøver å varme opp soverom og gangen.
|
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva koster oppgradering av elektrisk anlegg?Dette svarte chat GPT da jeg la inn spørsmålet ditt:
Du har vel mye mer info enn det du sa i ditt spørsmål, så jeg anbefaler deg å ta en prat med ChatGPT med litt mer detaljer. Jeg synes i alle fall det er greit å få en sånn slags forklaring før jeg skal snakke med elektriker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva koster oppgradering av elektrisk anlegg?Hos meg kostet det ca 10 000-15 000 kr. Rekkehus fra 1979 med sånne store sikringer i porselen. Akkurat hva som ble gjort vet jeg ikke, det var faren min som kontaktet elektriker og betalte. Men sikringsskapet ble ihvertfall oppgradert, og så fikk jeg flere stikkontakter både inne og ute
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva koster oppgradering av elektrisk anlegg?Etter litt googling landet jeg på at vi nok bare trenger å utvide noen kurser. Spørs om jeg må ta kontakt med noen elektrikere og høre.
|
|
|
|
#6 |
|
Ad astra
|
Sv: Hva koster oppgradering av elektrisk anlegg?Vi pusset opp leiligheten i sommer, og gjorde følgende:
|
![]() |
|
|