Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

På jakt etter en spesiell type glass

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-25, 11:31   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

På jakt etter en spesiell type glass

Jeg ønsker meg lave vannglass i resirkulert glass (sånt med bobler i, ganske grove). De skal egentlig være akkurat som disse jeg lenker til, men altså ikke grønne.

https://royaldesign.no/oli-vannglass...AaAmecEALw_wcB

Jeg har googlet og lett, men finner ingenting. Noen som kan hjelpe?

Jeg vil IKKE ha en annen form, altså IKKE disse: https://backeigrensen.no/produkt/dri...oaAjBREALw_wcB

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-25, 11:36   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På jakt etter en spesiell type glass

Oj. Glem det. Det lønner seg å spørre. Fant disse nå: https://www.rum21.no/glass-suiro-gla...8aAqdHEALw_wcB

Gammel 04-12-25, 11:39   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine! Jeg likte dem godt i grønt. Bra du fant dem du ville ha.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-25, 12:13   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fine! Jeg likte dem godt i grønt. Bra du fant dem du ville ha.

Ja, grønt er fint, men har noen andre grønne, så det blir feil denne gangen. Jeg trenger jo strengt tatt absolutt ikke nye vannglass. Det er bordekkingsnerden som ønsker flere variasjonsmuligheter.

Gammel 04-12-25, 11:43   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Ser nå at disse glassene bare er 6 cm høye. Det høres veldig lavt ut.... Hmmm. Tror jeg må se et i fysisk butikk

Gammel 04-12-25, 20:28   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ser nå at disse glassene bare er 6 cm høye. Det høres veldig lavt ut.... Hmmm. Tror jeg må se et i fysisk butikk

De er på bare 14 cl så de må jo være veldig små. De grønne er 11 cl så de er enda mindre.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-25, 12:03   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De finnes i høyere versjon også: https://royaldesign.no/glass-suiro-g...0aAn4DEALw_wcB

Gammel 04-12-25, 12:11   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

De finnes i høyere versjon også: https://royaldesign.no/glass-suiro-g...0aAn4DEALw_wcB

Ja jeg så det, men den varianten skrår utover, og jeg liker den rette..

Gammel 04-12-25, 22:53   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Jeg endte faktisk med å kjøpe noen like små men veldig billige glass på Granit i stedet bare for å sjekke om jeg vil irritere meg over at de er så små. Disse https://www.granit.com/no/glass-lite...AiMZHk-OvIjM3b

De kostet 20 kroner stykket, så jeg fikk 8 stk til prisen for ett av de jeg egentlig har lyst på.

Da får jeg prøve om de føles store nok til å investere i de andre.

Det er mulig jeg bare vil synes de er pene men ALT for små. Det gjenstår å se.

Gammel 05-12-25, 19:40   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo sikkert stor forskjell på hvor mye vann folk drikker, men jeg drikker mye og hadde blitt gal av å måtte fylle glasset for hver slurk jeg tok. Men de var fine da.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-25, 10:47   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Det er jo sikkert stor forskjell på hvor mye vann folk drikker, men jeg drikker mye og hadde blitt gal av å måtte fylle glasset for hver slurk jeg tok. Men de var fine da.

Det verste er vel at jeg er som deg. Men jeg går altså likevel all in på pynt, design og borddekking. I alle fall frem til jeg får prøvd glassene

Gammel 06-12-25, 14:30   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med nye glass! Ser de er 22 cl og det er vel en vanlig størrelse - ikke spesielt lite.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-25, 14:52   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Gratulerer med nye glass! Ser de er 22 cl og det er vel en vanlig størrelse - ikke spesielt lite.

Jeg ser det jeg, også. Da skjønner jeg faktisk ikke hvorfor de skriver at de jeg egentlig ville ha er 14 cl. De er jo oppgitt til å ha samme høyde og større diameter (8,4 mot 7 på de jeg har kjøpt). Skal prøve dem i morgen bare for meg selv og neste helg med gjester.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.