|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Populær restaurant for unge i Trondheim?Dere som er lokalkjent, hvis jeg skal kjøpe et gavekort til sønn og kjæreste til jul, er det noen restauranter dere vet er populære blant de unge? Vurderer også gavekort på escape-room eller noe til de, har googlet og ser det finnes flere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Aner ikke hva som er populært blant unge, men Olgas er et bra sted. Du kan kjøpe universalgavekort på givn.no, da kan det brukes på mange forskjellige restauranter i byen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Sønnen min og kompisene elsker Brasilia. Man må være glad i kjøtt da, det er ikke noe for vegetarianere.
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Una/Frati for pizza og pasta. Veldig rett frem og bra mat.
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Brasilia var bra tips, den har vi i Bergen også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Graffi, Pincho nation, Brasilia, Sabruara, Sumo, Olivia, Frati.
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Hvor dyrt? Mine ungdommer går helst på Britannia Palmehaven, (afternoon tea eller buffet), på Le Bistro, Tollboden, Brasseriet og Bula Bistro (for de helt spesielle anledningene). Men de er mer enn gjennomsnittet interessert i mat da. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?
De liker god mat, men gjerne mat type populær hos unge. Men skal lese litt om forslagene her, spennende, takk |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Vi har vært på Frati noen ganger når vi har vært i Trondheim, vil si det er ganske populært i alle aldre.
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Det er mange unge på Koie Ramen, ser jeg fra vinduene.
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Koie Ramen er mye besøkt av min 18-åring. Men det er for å få i seg mat. Innredningen innbyr ikke til å bli sittende over tid.
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Populær restaurant for unge i Trondheim?Nei, det ser ikke akkurat ryggvennlig ut for en på 51 i alle fall. men det er alltid stappfullt.
|
![]() |
|
|