Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Madrasspørsmål + ett til

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 19:27   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madrasspørsmål + ett til

Noen som vet om forhandlere som selger 190 cm lange madrasser?

Noen som vet om møbelbutikker (foruten Ikea) som leverer f.eks. til fjells?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:32   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madrasspørsmål + ett til

Det er en butikk i nærheten av Carl Berners plass (i Oslo) som lager madrasser etter mål.

Men fy så dyrt det var. Jeg endte opp med å kjøpe en skumplastmadrass på Ikea, ta den ut av trekket, og skjære vekk det jeg ikke trengte før jeg la på trekket igjen. Det fungerer rimelig greit.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:35   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men fy så dyrt det var. Jeg endte opp med å kjøpe en skumplastmadrass på Ikea, ta den ut av trekket, og skjære vekk det jeg ikke trengte før jeg la på trekket igjen. Det fungerer rimelig greit.

Takk! Det var jo en god idé, om jeg ikke får tak i en "ordentlig" madrass (vil helst ha en med springfjærer).

Gammel 11-09-07, 19:41   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jysk har det. Se side 2
http://nlab.dk//stories/110_3_590_I4fXUxoa/index.htm

Den til 1800 der. (mener å huske at det har noen som er billigere og, men det kan ha stått i forrige kundeavis)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:42   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Skummadrasser på 190 på side 6

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:49   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Alle madrassprodusentene leverer madrasser etter mål. Wonderland hadde tidligere 190 som standardmål -dvs at du ikke betaler for spesialmål, selv om de ikke har det inne i butikken. Jeg er ikke sikker på om de fortsatt har det -det begynner å bli noen år siden jeg var madrassselger...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:35   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Tusen takk for svar!

Gammel 11-09-07, 22:00   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener å ha prøveligget en Ekornes-fjærmadrass i butikken en gang. Holdt på å slå til, men så oppdaget jeg at den bare var 190 cm lang. (Dette er flere år siden, det skal innrømmes, men de har det sikkert fortsatt.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.