|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madrasspørsmål + ett tilDet er en butikk i nærheten av Carl Berners plass (i Oslo) som lager madrasser etter mål.
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Madrasspørsmål + ett til
Takk! Det var jo en god idé, om jeg ikke får tak i en "ordentlig" madrass (vil helst ha en med springfjærer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Madrasspørsmål + ett tilJysk har det. Se side 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madrasspørsmål + ett tilAlle madrassprodusentene leverer madrasser etter mål. Wonderland hadde tidligere 190 som standardmål -dvs at du ikke betaler for spesialmål, selv om de ikke har det inne i butikken. Jeg er ikke sikker på om de fortsatt har det -det begynner å bli noen år siden jeg var madrassselger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Madrasspørsmål + ett tilJeg mener å ha prøveligget en Ekornes-fjærmadrass i butikken en gang. Holdt på å slå til, men så oppdaget jeg at den bare var 190 cm lang. (Dette er flere år siden, det skal innrømmes, men de har det sikkert fortsatt.)
![]() |
![]() |
|
|