|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Er dere flinke nok til å klage?Ja, vi snakker varer og tjenester. Hva skal til for at dere klager?
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 17-08-07 kl 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg klager generelt uten tvil. Er det matvarer, så sender jeg mail sporenstreks. Det er lett å klage på mail.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er flink til å klage på sånt, ja. Ikke alltid i tilfeller som med yoghurten, der det innebærer å ta vare på dårlige matvarer og frakte dem til butikken igjen, men hvis det er noe som koster litt mer enn en pakke yoghurt så leverer jeg det i butikken igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Klager når varen ikke tilsvarer forventningen eller det er noe galt med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?På det området eier jeg ikke hemninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Det hender jeg klager, men ikke før jeg føler at jeg må. For eksempel hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med å klage på tynn yoghurt, men jeg ville ikke nølt med å klage om jeg hadde fått med meg f. eks et glass med barnemat som var dårlig hjem fra butikken.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Ikke jeg heller, det tar meg ingenting å klage. Får jeg ikke god service ved returnering kan jeg godt klage på det også.
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Da jeg var i Trondheim i fjor sommer klagde jeg på en gigantisk vifte utenfor vinduet som laget enormt bråk. Måtte ha vinduet igjen, og rant bort i svette - en natt uten søvn. Da jeg sa i fra fikk jeg straks bytte rom, og juniorsuite til dobbeltrompris. (Du var vel innom på besøk så vidt jeg husker Hattifnatten?) Hadde en lignende opplevelse i Gøteborg en gang, det var nesten bare å åpne munn - så slo de av prisen.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er desverre ikke flink nok til å klage.
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?joda, prøver meg. Men det går ikke min veg.....
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Du klager ikke til butikken, klag direkte til bryggeri.
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Der minte du meg på at vi glemte å melde inn at vogna vår ble ødelagt på fly hjem fra ferie for en uke siden. Noen som veit om det er for sent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg får ta en telefon i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Som regel har du 7 dager å rapportere skade på. Har akkurat begynt å jobbe i KLM, og så mange melder skade for sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, eg er det. Det tar mykje energi, men det er likevel langt mindre energikrevande enn å bli gåande og ergre seg over tid.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Nei, jeg er ikke flink nok til å klage. Det kommer veldig an på prisen - desto dyrere varen er, desto større er sannsynligheten for at jeg klager. Evt. om det er en ting jeg er veldig glad i og som er vanskelig å erstatte. Har jeg fått dårlig service av selger/ butikk da varen ble kjøpt er det også en betydelig større sjanse for at jeg klager så det suser om jeg får grunn til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er dere flinke nok til å klage?Både og.
![]() |
|
|