|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Er det bare offentlige ansatte ...Fikk listen over Arbeiderpartiet i min kommune i går. Jeg fant omtrent ikke et menneske som var ansatt i den private sektor. Det bekymrer meg. For dette blir da litt ensidig eller? Det var ufattelig mange lærere og andre ansatte i skolevesenet. Er dette noe som er gjengs over i AP? (evt hvordan er det ellers i landet?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Synes du egentlig det er så rart?
Det har alltid vært arbeidernes parti, og selv om det er blitt flere og flere funksjonærer der, så er det - i hvert fall i Bergen - fortsatt et arbeiderparti. Om enn litt smålilla.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Du skulle ha postet innlegget en annen plass en Skravleforumet, jeg er vel neppe den eneste som har tatt det vekk fra listen over hva som skal vises når jeg trykker Uleste ...
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Skulle sikkert postet det under Spikerhjørnet, så en evt modde får flytte det hvis det er feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Jeg kikket nettopp på Høyres liste her i byen, og der var det ihvertfall ikke bare direktører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...På APs liste i kommunen jeg stemmer i var det bare tre offentlige ansatte av 28 totalt. Tror nok det varierer litt fra sted til sted. Sjekket de 10 første på lista i kommunen jeg bor (flyttet etter 1.7) og her er minst fire av de ti første ansatt i privat næringsliv. Lista var litt kronglete bygd opp med flytting fram og tilbake, så jeg orka ikke sjekke resten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Mener å ha hørt et sted at offentlig ansatte er overrepresentert i folkevalgte organ. Sikkert ikke bare fra AP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det bare offentlige ansatte ...Men altså; partienes lister er jo laget av og med partiets medlemmer, og de aktive sådanne. Så her har vi jo egentlig alle et ansvar.
![]() |
|
|