Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å fytti h****** så ekkelt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 16:21   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Å fytti h****** så ekkelt! *oppdatert #32*

Noen har vært inne i garasjen vår og skrudd av nummerskiltene på bilen min - mens jeg har vært hjemme!!

Det ble oppdaget helt tilfeldig da jeg kom i bhg for å hente Lille, for 20 min siden, jeg kom samtidig med min svoger og nevøen min.
Nevøen lurte fælt på hvor nummerskiltene mine var, men jeg trodde han bare tullet.
Så da jeg kom ut igjen fra bhg, og min svoger sier at han har spurt i ett om hvor skiltene var,
så snudde jeg meg og så på bilen. Og pokker meg var de ikke borte!!!

Når jeg kom hjem, så ligger skruene og tangen igjen i garasjen!!!

Jeg er helt i sjokk. Har snakket med politiet og alt er loggført og greit. Så nå må jeg på en skikkelig rundtur i morgen.

Sist redigert av LilleLeo : 30-08-07 kl 21:26.
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.