|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Haster: Gyldighet for pass til BrasilNoen som vet om man krever at passet skal være gyldig i mer enn 3 mnd etter utreise i Brasil? Og kan jeg dra på Majorstua politistasjon for å få pass?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til BrasilSå vidt jeg husker krever Brasil at passet er gyldig 6 mnd etter innreise til landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til BrasilTakk! Da må det bli nytt pass på mor også, antar jeg. :svett: Jeg tar ikke sjansen på Snorkfrøken i fotoboks, men jeg har fått til et som tilfredsstiller kravene, tror jeg.
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til BrasilDet er det samme hvor du bestiller passet. Det sendes inn sentralt for produksjon uansett og kan ta inntil 10 dager å få (det kommer i posten). Utenfor høysesongen tar det ofte kortere tid, jeg fikk mitt på tre dager. Fordelen med Majorstua er at du slipper å vente hele dagen på å få levert den hersens søknaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til BrasilVi var og søkte pass til Snuppa på passkontoret på Grønland en fredag morgen, og fikk passet i posten på lørdag. Det hastet ikke i det hele tatt, så vi hadde ikke bedt om spesielt rask behandling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til BrasilJeg tenker som så at jeg trenger jo å fornye det uansett. 10 dager skal holde. :flinkis:
![]() |
#9 |
villende
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil
Det går helt fint. Jeg fikk beholde mitt uten å spørre fordi jeg hadde så mange fine stempler og visum i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil
Ååååh.
![]() |
|
|