Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 17:49   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Hva blir liggende til tross for søt- eller salthunger, altså ikke fordi du er flink.

Ostepop spiser jeg aldri. Det smaker rett og slett papp. After Eight og annen mintsjokolade er heller ikke på menyen. Dessuten de fleste likørsjokolader. :barnlig:

Hva med dere?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:51   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Hmmmm likørsjokolader, potetgull med løk og alt mulig annet fjas på....hmmm ja sikkert masse. Men kommer ikke på det nå...

Gammel 09-09-07, 17:51   #3
Albertine
Passiv

Standard

Alt av lakris (unntatt salmiakkbaserte ting, NAM!)

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:52   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det meste av "syntetisk" godteri er ikke noe for meg. Enten det er formet som krokodiller, speilegg eller hva har du. Det kan være for meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:53   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lakris, kokesjokolade, masipan, likørsjokolade.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:55   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Appelsinsjokolader, likørsjokolader, mintsjokolader og potetgull med alt annet enn salt (til nød pepper), Skikkelig surt godteri spiser jeg bare når jeg er gravid. Er heller ikke noe glad i peanøtter.

Ellers tror jeg det meste går ned bare søthungeren er stor nok...

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:55   #7
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Likørsjokolader, alt som inneholder karamell eller lakris, mørk konfektsjokolade, potetgull med løksmak og mesteparten av twistposen.

Gammel 09-09-07, 17:55   #8
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser gledelig både After Eight, likørsjokolader og ostepop.

Det som får ligge urørt er smågodt-sjokolader av andre merker enn Freia og Nidar. Svigerfar vet at jeg er sjokoman og kjøper en halvkilo billig sjokolade til meg hver gang han er på besøk, eller vi er hos dem. Jeg prøver å si at det er Nidar sjokolade jeg elsker, ikke hvilken som helst, men det synker ikke inn. Jeg har sikkert kastet et par kilo gammel sjokolade i løpet av de siste årene.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:57   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

#Alt sovm det smaker mint av :vondt:
#potetgull med løk :skikkelig vondt:
#stratos og den appelsinsjokoladen som delte seg, pga så lamme reklamer at jeg orker ikke bruke pengene mine på de.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:00   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reese's Peanut Butter Cup må vel være verdens verste sjokolade:

Tysk eischokolat (er det det det heter?) og Kit Kat med hvit sjokolade og lime er også uspiselig.

Av saltsnacks liker jeg ikke sørlandschips. OK, jeg kan spise det uten å få nella, men det kan godt ligge i skapet urørt for min del.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:02   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Alt som er Nestlè, potetgull med noe annet enn salt (evnt. pepper).
Alt av lakris, bortsett fra salt lakris.
Også skal det mye til for at jeg spiser "syntet"-smågodt (bortsett fra sorte krokodiller).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:03   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Alt som er Nestlè

Den glemte jeg. Gjelder her i huset også.

(Men jeg må ha Lion og Dumle is et par-tre ganger i året )

Gammel 09-09-07, 18:04   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser ikke de prikkete greiene som følger med engelsk konfekt. Jeg tror det er de eneste godteriene som går i søpla her hjemme.

Gammel 09-09-07, 18:05   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg spiser ikke de prikkete greiene som følger med engelsk konfekt. Jeg tror det er de eneste godteriene som går i søpla her hjemme.

Det er de eneste jeg spiser av engelsk konfekt

Gammel 09-09-07, 18:06   #15
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vepsebol. Og så kan jeg styre meg for mye sjokolade. Cloetta sjokolade spiser jeg aldri.

Gammel 09-09-07, 18:08   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det meste av "syntetisk" godteri er ikke noe for meg. Enten det er formet som krokodiller, speilegg eller hva har du. Det kan være for meg.

Samme her, dog ikke uten unntak, jeg liker noe fra smågodthyllene. Ostepop og potetgull med baconsmak er æsj. Liker IKKE Snickers, peanøtt med sjokolade liker jeg ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:09   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Me too

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:09   #18
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jepp. Legg til likørsjokolader og Nestléprodukter.

Gammel 09-09-07, 18:10   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du kan få mine. :vennligheten selv:

Gammel 09-09-07, 18:12   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ugh. Jeg spiser ikke engelsk konfekt heller. Forferdelige greier. :urk:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.