|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Hvilket godteri spiser du IKKE?Hva blir liggende til tross for søt- eller salthunger, altså ikke fordi du er flink.
![]() |
#2 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Hmmmm likørsjokolader, potetgull med løk og alt mulig annet fjas på....hmmm ja sikkert masse. Men kommer ikke på det nå...
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Alt av lakris (unntatt salmiakkbaserte ting, NAM!) |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Det meste av "syntetisk" godteri er ikke noe for meg. Enten det er formet som krokodiller, speilegg eller hva har du. Det kan være for meg.
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Appelsinsjokolader, likørsjokolader, mintsjokolader og potetgull med alt annet enn salt (til nød pepper), Skikkelig surt godteri spiser jeg bare når jeg er gravid. Er heller ikke noe glad i peanøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Likørsjokolader, alt som inneholder karamell eller lakris, mørk konfektsjokolade, potetgull med løksmak og mesteparten av twistposen.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Jeg spiser gledelig både After Eight, likørsjokolader og ostepop.
![]() |
#9 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?#Alt sovm det smaker mint av :vondt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Reese's Peanut Butter Cup må vel være verdens verste sjokolade:
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Alt som er Nestlè, potetgull med noe annet enn salt (evnt. pepper).
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Jeg spiser ikke de prikkete greiene som følger med engelsk konfekt. Jeg tror det er de eneste godteriene som går i søpla her hjemme.
![]() |
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
Samme her, dog ikke uten unntak, jeg liker noe fra smågodthyllene. Ostepop og potetgull med baconsmak er æsj. Liker IKKE Snickers, peanøtt med sjokolade liker jeg ikke.
![]() |
#17 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
Jepp. Legg til likørsjokolader og Nestléprodukter.
![]() |
|
|