|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteHer er linken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Come what may...
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteJeg også!
![]() |
#5 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteBud avgitt her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteFlott initiativ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteJeg har ikke lagt inn bud, men har merket meg bankkontonummeret som står i annonseteksten - og i minstemannbloggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatte
Nei, jeg tror ikke det står her inne. Det stod på bloggen. Jeg betalte inn noen hundrelapper dit for en tid tilbake. Om jeg husker riktig så studerer far i huset så jeg tror at de trenger dem mer enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteBåde mor og far i huset studerer, og jeg tror de fleste kan være enig om at familien bør slippe å tenke på akutte økonomiske bekymringer akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatte
Lurer ikke, tenkte bare jeg skulle dra den frem i lyset på sleipt vis... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteFlott tiltak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
godt brukt
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteFlott tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteFantastisk flott tiltak - og nok en gang sitter jeg med tårer i øynene.
![]() |
#15 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteUtrolig flott tiltak !
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteFlott tiltak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Grafisk trykk auksjoneres bort til inntekt for Minstemanns etterlatteJeg har nå vært og gitt blod (gang 25 eller noe slikt) og tatt blodprøve for å stå i benmargsregisteret. Jeg er registrert i Sverige også, men det var visst ikke noe i veien for å være registrert to steder. Jeg håper at mange følger mitt eksempel. Sist redigert av Pelen : 12-09-07 kl 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|