|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hvor var du, og hva gjorde du da ...Siden jeg selv var relativt ung da Brå brakk staven, så er det andre begivenheter jeg husker bedre. Så derfor prøver jeg meg på følgende spørsmål: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Da var jeg ikke så gammel. Jeg husker det godt, fra et barns perspektiv. Jeg husker at jeg satt hjemme i stuen og var livredd, og tenkte på hvordan det måtte være å være innestengt på en lugar mens den sank mot dypet.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 12-09-07 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Jeg gikk på barneskolen da Kong Olav døde, og det jeg husker er at jeg undret veldig på hvordan voksne mennesker (og noen barn i min omgangskrets) kunne ta dette så tungt. Jeg fikk vite det ved frokostbordet på morgenen, og jeg husker vi tente lys og sang sanger i 1. time på skolen. Det berørte meg egentlig ikke så veldig at Kongen var død, men å se hvordan andre reagerte gjorde ett eller annet med meg.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Da Alexander Kielland gikk rundt var jeg ni år og veldig preget av hendelsen. Mannen til mammas aller beste venninne var på den plattformen, og jeg husker godt at vi så listen over savnede rulle over TV-skjermen. Navnet hans sto aller sist. Han ble aldri funnet. |
![]() |
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt?
![]() |
#7 |
Borte
|
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 12-09-07 kl 11:10. Årsak: Kielland ulykken var i 1980, ikke 82 som jeg trodde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Hvor var du, og hva gjorde du da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Det husker jeg rett og slett ikke. Jeg var ikke gammel. Men jeg husker hendelsen, altså, så den gjorde nok inntrykk likevel.
![]() |
#11 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Jeg var faktisk i Kollen og så at Brå brakk staven.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Alexander Kielland: Jeg husker at stefaren min var litt oppbragt da han kjørte for å hente mamma på jobb, fordi broren til mamma jobbet på plattform og de opplyste ikke med en gang hvilken plattform det var. Så de var litt redde. Jeg fikk jo med meg snakket rundt det og avisoppslagene, men jeg var bare 10 år, så jeg husker ikke detaljer.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...De tre første husker jeg ikke. Altså, husker jo hendelsene, hvertfall to og tre, men ikke hvor jeg var og hva jeg gjorde.
![]() |
#14 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt?
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Re: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt? |
![]() |
![]() |
#17 |
Etylbarbital
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Javel
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Alexander Kielland: Da var jeg 11 år, og jeg husker faktisk ikke hvor jeg var.
![]() |
#20 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Alexander Kielland husker jeg veldig godt, jeg var bare lita jente (9-10 år) og det gjorde uslettelig inntrykk.
![]() |
|
|