|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!Spin-off fra "Blir du fornøyd hos frisøren" tråden.
![]() |
#2 |
awesom
|
![]() Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!Mitt kvalifiserer nok mer til langt for tiden og ikke ser man håret skikkelig heller.
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av Lenam : 09-08-11 kl 01:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!Har hatt det mange ganger, men bilde vil jeg ikke legge ut. Rett og slett fordi jeg aldri blir fornøyd med klippen og alltid ender opp med å spare det langt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!Så fin du er på håret, Lenam!
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!
Superfin! Både på håret, og i ansiktet. Veldig pene øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!Sånn ser jeg ut på håret og jeg er veldig fornøyd Sist redigert av Ekkir : 02-10-07 kl 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|