|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Er det en uting å ha med seg håndarbeid når man er invitert bort? *vurderer hvorvidt jeg kan ta med hekletøyet på barnebursdag i ettermiddag*
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Litt avhengig av hva man er invitert bort i selvsagt; hvis man skal i bryllup eller formell 50-årsdag, stiller man ikke med hekletøy, skal man i barnebursdag eller på uformelt kaffeselskap, så synes i alle fall jeg det er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Jeg har mange ganger hatt med håndarbeidet og heller latt det ligge i veska. Ser an hva slags selskap det er jeg skal i. Typisk se an selskapet er når vi er invitert til svigers eller mine foreldre sammen med ulike mennesker i deres generasjon.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...I en uformell setting som barnebursdag synes jeg det er helt OK.
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Jeg er glad ingen i min familie pleier å ha det med seg i barnebursdagene. Liker å ha øyekontakt med de jeg prater med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Jeg ville ikke hatt det med meg, og hadde nok syntes det var litt snålt om noen hadde hatt det med i en barnebursdag også.
![]() |
#9 |
seru
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Hmmm - registrerer at forsamlingen er en smule delt... Kan opplyse om at det ble til at jeg ikke hadde det med...
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Det var en veldig fremmed problemstilling merker jeg. :fjortiss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Om jeg har et broderi jeg må ha ferdig f.eks i løpet av en helg tar jeg det med i barnebursdagen på lørdag ja ! Vi er i mange barneselskap i løpet av året og sånn må det bare bli. Har ikke med meg håndarbeide i andre type selskap.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...
Jeg er enig med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å, ja.....men da er det jo i grunnen greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
Nei, hekling ved middagsbordet er en skikkelig uting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Jeg mener det kommer litt an på den som sitter med håndarbeidet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Hadde jeg hatt eldre og færre barn hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å ta med meg håndarbeid i barnebursdag.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Spørsmål om skikk og bruk og sånn der...Klart du kan! |
![]() |
![]() |
|
|