Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff fra sjokolade igjen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 20:35   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff fra sjokolade igjen

Hvorfor er det så mange tråder om kanelsnurrer?
Jeg greier ikke å slutte å spise.

:1.gangsbaker:

Gammel 25-09-07, 20:50   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff fra sjokolade igjen

Takk for den tanken, nå fikk jeg lyst på kanelboller også. :har rømt unna sjokoladetrådene:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:00   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Hva ER dette for slags forum, egentlig??? Jeg er seriøst på slankern (nåja...livsstilsendring er vel det korrekte uttrykket), og surfer akkurat nå mest for å fortrenge søtsuget. Og alt som lyser mot meg her inne er sjokolade- og kanelsnurrdiskusjoner?!?

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:07   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hva ER dette for slags forum, egentlig??? Jeg er seriøst på slankern (nåja...livsstilsendring er vel det korrekte uttrykket), og surfer akkurat nå mest for å fortrenge søtsuget. Og alt som lyser mot meg her inne er sjokolade- og kanelsnurrdiskusjoner?!?

Bedre var det kanskje da et annet forum hadde kyllingdilla.
Jeg skriver kanskje, fordi mange av oppskriftene der inneholdt masse deilig ost, fløte og andre "forbudte" saker.

Gammel 28-09-07, 18:12   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanelsnurrer! Det har jeg ikke fått med meg, men det gikk nettopp nå opp for meg at jeg kan bake glutenfrie. Jeg kan bake mine deilige kanelsnurrer!

(Har det virkelig vært så mange diskusjoner om dette? )

Gammel 28-09-07, 19:22   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kanelsnurrer! Det har jeg ikke fått med meg, men det gikk nettopp nå opp for meg at jeg kan bake glutenfrie. Jeg kan bake mine deilige kanelsnurrer!

Har du en oppskrift? *Vil imponere svigermor som har cøliaki *

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

(Har det virkelig vært så mange diskusjoner om dette? )

Ikke om kanelsnurrer, men sjokolade er virkelig et hett tema her inne

Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:25   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kanelsnurrer

Kanskje jeg skal bake i morgen. Vi skal jo ha hjemmelaget pizza i morgen allikvel.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 19:26   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser en liten melkesjokolade as we speek.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 20:37   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Har du en oppskrift? *Vil imponere svigermor som har cøliaki *

Ikke om kanelsnurrer, men sjokolade er virkelig et hett tema her inne

Ah, ja det har jeg fått med meg.

Jeg har dessverre ingen oppskrift. Kaker fungerer fint, men jeg har ikke prøvd meg på noen annen gjærbakst enn brød enda, - fordi deigen der blir så klissete at jeg ikke kan se for meg at jeg kan få til noe særlig bra. Men jeg skal prøve meg frem.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.