Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag har jeg vært på ungdomskonferanse

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 00:04   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg vært på ungdomskonferanse

Det skal opprettes ungdomsråd her og vi var invitert fra høyskolen som observatører. Det morsomste med hele konferansen var et pauseinnslag av den der standupfjortisen fra Bømlo, Jegvan eller noe i den duren. Lo så jeg grein.

Forøvrig var ungdommen ganske så flinke til å komme med ønsker og innspill til hvordan et ungdomsråd bør være.

Sist redigert av Sitron : 21-09-07 kl 00:13.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 00:22   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: I dag ahr jeg vært på ungdomskonferanse

Ungdomsråd hørtes veldig lurt og positivt ut!
Jeg tror at mange ungdommer føler seg i overkant umyndiggjort - og tror at de vil vokse på å måtte ta ansvar selv - tenke selv.
Og bli tatt på alvor i prosessen

Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 00:26   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag har jeg vært på ungdomskonferanse

Ja, vi får jo håpe. Enkelte steder går ungdomsrådene så det suser, andre steder overlever de bare et år eller to før de går under. Så får vi håpe at ungdommen her unngår fellene og klarer å holde engasjementet oppe.

Gammel 23-09-07, 19:07   #4
Glede!
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
Glede! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: I dag har jeg vært på ungdomskonferanse

Så spennende håper de lykkes!
Har selv sittet i ungdomsrådet i Oslo og i bydelen i flere år, var lærerikt og interessant.

Glede! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.