Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Den uendelige bokshoppingtråden

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 15:37   #1
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg er så lite interessert i shopping at jeg svært sjelden leser shoppingtråden, men samtidig så er jeg litt misunnelig for der skjer det jo noe hele tiden.

Kjøper vi nok bøker til at det går an å ha en tråd om det? Jeg synes ihvertfall det hadde vært morsomt å se hva andre kjøper. Jeg starter med det jeg bestilte på amazon nå:

Items Ordered Price
1 of: First Among Sequels [Hardcover]
By: Jasper Fforde (Author)
Denne er etterlengtet og hele serien kan anbefales til de som liker litt tøys, tull og champagne.

1 of: Rainbow Valley (Children's Continuous Series) [Paperback]
By: Montgomery Lucy Maud (Author)

1 of: Rilla of Ingleside (Children's Continuous Series) [Paperback]
By: L.M. Montgomery (Author)

Disse hadde jeg ikke i Anneserien, så den måtte jo kompletteres.

1 of: Fool Moon (Dresden Case Files) [Paperback]
By: Jim Butcher (Author)

1 of: Storm Front (Dresden Case Files) [Paperback]
By: Jim Butcher (Author)

1 of: Grave Peril (Dresden Case Files) [Paperback]
By: Jim Butcher (Author)

1 of: Summer Knight (Dresden Case Files) [Paperback]
By: Jim Butcher (Author)

Anbefalt av en kompis som har ofte lik smak som meg, handler om en wizard-detektiv, så det kan bli kult.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 16:21   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg har Equal Rites av Terry Pratchett i posten fra Amazon. Siden jeg er på ferie, måtte jeg kjøpe en ny bok her - det ble A spot of bother av Mark Haddon.

Den siste før det (hvis det ikke er fusk ) var The time traveller's wife av Audrey Niffenengger.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 10-08-07 kl 00:57.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 16:32   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg fikk pakke fra amazon i dag, med den siste til Peter Robinson (krim), The Book of Illusions av Paul Auster og Me and Mr. Darcy av ei jeg ikke husker navnet på. Var tittelen som fenga.

I forgårs kjøpte jeg Berlinerpoplene - tenkte å gi Ragde en sjanse.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:07   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Min pakke fra Amazon i går inneholdt to bøker, samtlige av forfatterne er nobelprisvinnere i økonomi:

Joseph Stiglitz, Globalisation and its discontent

og

James Tobin, World finance and economic stability

Stiglitz' bok har stått på ønskelisten lenge, jeg har bare ikke hatt tid til å sette igang. Den kom i går, og jeg har allerede fått lest første kapittel. Av og til er det fint med saktegående kollektivtransport. Svært spennende lesning, om IMFs feilslåtte økonomiske politikk, og andre temaer som blant annet angår utviklingslandenes problemer som følge av internasjonal handel.

Tobins bok leser jeg først og fremst for å lære mer om valutaskatt, det var vel han som først presenterte en slik løsning for å unngå skadelige valutaspekuleringer. Norge har uttalt at de skal være et foregangsland for implementering av slik skatt, men det ser ikke ut som om det er særlig vellykket. Spennende tema da.

Ellers glemte jeg å bestille Terry Pratchetts bok, som jo var en stor tabbe.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:09   #5
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Den siste boken jeg kjøpte var HP7, men til bursdagen min i forrige uke fikk jeg Bill Brysons barndomserindringer.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:58   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Monsoon; de har den hos velassorterte bokhandlere til 99,- :erfaren:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:04   #7
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.648
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

I dag kjøpte jeg "Lærerplanlegger for grunnskolen 2007/2008". Den kostet 198,- og skal være med meg hele det kommende året.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:24   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

HP7

var den sist innkjøpte her også, før det kjøpte jeg
Mark Haddon: A Spot of Bother,

som jeg ikke har lest enda. I Amazon-boksen som kom til oss før sommeren fikk jeg blant annet

Charles Dickens: A Tale of Two Cities
J. M. Coetzee: The Life and Times of Michael K.
J. M. Coetzee: Youth
Sylvia Plath: The Bell Jar

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 09-08-07 kl 20:13.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:32   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Siste bokkjøp er Nicci Frenchs Safe House

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:35   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Det gleder sikkert HI at min siste fangst innehold TPs Equal Rites; ikke fått begynt på den ennå dog.



I tillegg har jeg i anledning ferielektyre handlet "Special Topics in Calamity Physics" av Marisha Pessl.





HP 1 og 2 gidder jeg ikke legge inn bilde av... I tillegg rasket med meg i siste liten som het "How to breathe Underwater" av Julie Orringer som ifølge coveret skal være "Unbelievably good" i følge en eller annen. Juhu.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 09-08-07 kl 22:59.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:40   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg kjøpte boka "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini for et par dager siden, den er utlest.

I dag kjøpte jeg "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:43   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Men atte shoppingtråden på motesidene er morsommere assa!

Kanskje litt bilder av bokcovere hadde gjort seg? Eller bokormer? "Hvilken bok har du i fanget nå?" lissom? "Boken og dens eier!" etc.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:46   #13
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg fikk bokpakke i posten i dag! Etter å ha lest Tusen strålende soler, skjønte jeg at jeg bare må lese Drageløperen. I dag kom den, og gjett hva jeg skal gjøre nå når ungene er i seng? Ikke bruke mere tid på nett hvertfall.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:51   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Disse har jeg kjøpt i sommer:

Kahled Hosseini: Tusen strålende soler
xinran: Himmelgraven
J.M. Coetze: Barndom og ungdom
Olav Duun: Mennesket og maktene
Paul Auster: Illusjonenes bok
Diane Setterfield: Den trettende fortellingen
Carlos Ruiz Zafon: Vindens skygge
Nigella Lawson: Smak av sommer
Andreas Viestad: Hvordan koke vann

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:11   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Men atte shoppingtråden på motesidene er morsommere assa!

Kanskje litt bilder av bokcovere hadde gjort seg? Eller bokormer? "Hvilken bok har du i fanget nå?" lissom? "Boken og dens eier!" etc.



I dag kjøpte jeg Tordivelen flyr i skumringen av Maria Gripe. Den fant jeg i bokhylla hos en venn og rakk ikke lese den ferdig der. Jeg har faktisk aldri lest boken, bare hørt hørespillet.


Dessuten kjøpte jeg The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro. Den har jeg aldri egentlig lest før, bare hørt på lydbok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:14   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kanskje litt bilder av bokcovere hadde gjort seg? Eller bokormer? "Hvilken bok har du i fanget nå?" lissom? "Boken og dens eier!" etc.

Jeg tok deg på ordet og la inn coverne i posten min, jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 20:26   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Den siste boka jeg kjøpte, var Tore Renbergs dobbeltroman Farmor har kabel-tv/Videogutten. Fant den i en billigkurv til 33 kroner. Jeg er spent på boka - var vilt begeistret for Renbergs Mannen som elsket Yngve og Kompani Orheim, men strandet etter få sider i Renselse.



(Nå først ser jeg at det er Simon le Bon som er avbildet på omslaget; det lover bra. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:01   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Da har jeg også fargelagt innlegget mitt. Kanke bare klage lissom.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:07   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Men atte shoppingtråden på motesidene er morsommere assa!

Kanskje litt bilder av bokcovere hadde gjort seg? Eller bokormer? "Hvilken bok har du i fanget nå?" lissom? "Boken og dens eier!" etc.

Jeg la inn cover men fjernet dem, det var håpløst å få kopiert bildene - får bare opp link. (Prøvde flere steder, boklubben, bokkilden osv.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 08:06   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige bokshoppingtråden

Jeg syns det ble litt slitsomt med alle coverbildene, jeg. :surmaget:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no