|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
villende
|
Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaJeg skal fire netter til Roma sammen med moren min i september. Nå driver jeg å leter etter hotell og trenger derfor noen anbefalinger. Jeg er litt kresen på hotellfronten, og liker at hotellet har gode senger, pene bad og generelt god standard (dvs. som oftest ikke mindre enn fire stjerner). Det er dessuten fint hvis hotellet ligger sentralt. Tips? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaVilla San Pio! Vi drømmer fortsatt om en retur dit. Be om rom med takterrasse
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaVi var i Roma i januar, og var veldig fornøyd med Albergo del Senato. Det ligger rett ved siden av Pantheon, og de fleste rommene har utsikt til Pantheon og rett ned på Piazza della Rotonda. Pent, hyggelig, høy standard, perfekt beliggenhet. Vi bestilte også via venere.com, veldig kjekt!
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaHer bodde vi sist: http://www.hotelborgognoni.it/home.asp |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaJeg synes ikke det høres ut som en god idé å bo ved Colosseum jeg da. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i Roma
Hotellet ditt har ingen ledige rom i den aktuelle perioden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Jeg trenger anbefaling på hotell i RomaDet ble The opera hotel. Og vi var veldig fornøyde både med hotell og beliggenhet. Det er relativt nytt, har pene bad, gode senger og en haug med designerstash. |
|
|
|
![]() |
|
|