|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du redd for å fly og ser du flykatastrofedokumentarer? | |||
Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 14,06% |
Jeg er redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer |
12 | 18,75% |
Jeg er ikke redd for å fly og ser katastrofedokumentarer |
30 | 46,88% |
Jeg er ikke redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer |
13 | 20,31% |
Annet |
0 | 0% |
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?De i min familie som er redde for å fly pleier alltid å bli sittende og se på flykatastrofedokumentarer om de sapper innom en sånnen når de ikke har noe spesielt de vil se på på tv. Jeg, som ikke er redd for å fly, gidder aldri å se disse programmene.
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg ser ofte på NG sine flydokumentarer. Synes det er helt greit.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg synes katastrofedokumentarer kan være riktig underholdende, men jeg blir ikke redd av dem. (Det samme gjelder f.eks. skrekkfilm.) Jeg har ikke det minste flyskrekk.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Haha, det ser ut til at min familie ikke er representativ. Hos oss er det sånn at det er to personer med flyskrekk og tre uten. De to med flyskrekk ser alltid sånne programmer, mens vi tre andre ikke gidder.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg har lært meg det at dersom jeg noen gang skal bli kvitt flyskrekken min så er det ikke noe spesielt lurt å se katastrofedokumentarer om flykræsj. Så jeg holder meg langt unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Det er vel ellers ikke så rart at folk som er spesielt opptatt av flyulykker (f.eks. folk med flyskrekk) ser slike programmer. Men de er ikke de eneste som ser på dem.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Nei og nei. Er ikke redd for å fly, og katastrofedokumentarer interesserer meg midt i ryggen.
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Kunne aldri falt meg inn å se på en slik dokumentar, og jeg har flyskrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?
Jeg også. Men jeg må presisere at jeg ikke blir mere redd når jeg ser på dem. Det gjør ikke noe fra eller til flyskrekken.
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Ja og ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 06-10-07 kl 13:01. Årsak: ahr - har |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg får litt småhetta av detaljene jeg plukker opp om flyulykker - jeg ser meg alltid om etter nødutgangene, jeg vil helst ikke sitte ved propellen, og jeg lager en slags form for strategi for hurtig evakuering der jeg sitter. Jeg tror jeg er ganske bra rustet for et flyhavari, for å si det sånn. Jeg er for eksempel ganske skråsikker på at jeg aldri kommer til å blåse opp flytevesten inni kabinen ...
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Kif: det er størst overlevelsessjans hvis du sitter mindre enn 4 rader fra en nødutgang
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg er ikke redd for å fly, og jeg ser aldri katastrofedokumentarer. Disse interesserer meg ikke i det heltatt.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?
Vi pleier å sette oss på raden bak nødutgangen, dermed skulle vi greie å huske hvor den er selv med panikk.
![]() |
#20 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?Jeg er ikke redd for å fly...-ser av og til katastrofedokumentarer.
![]() |
|
|