Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du redd for å fly og ser du flykatastrofedokumentarer?
Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer 9 14,06%
Jeg er redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer 12 18,75%
Jeg er ikke redd for å fly og ser katastrofedokumentarer 30 46,88%
Jeg er ikke redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer 13 20,31%
Annet 0 0%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 11:11   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

De i min familie som er redde for å fly pleier alltid å bli sittende og se på flykatastrofedokumentarer om de sapper innom en sånnen når de ikke har noe spesielt de vil se på på tv. Jeg, som ikke er redd for å fly, gidder aldri å se disse programmene.

Er det en sammenheng?

Gammel 06-10-07, 11:19   #2
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg ser ofte på NG sine flydokumentarer. Synes det er helt greit.

Gammel 06-10-07, 11:23   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes katastrofedokumentarer kan være riktig underholdende, men jeg blir ikke redd av dem. (Det samme gjelder f.eks. skrekkfilm.) Jeg har ikke det minste flyskrekk.

Gammel 06-10-07, 11:24   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det ser ut til at min familie ikke er representativ. Hos oss er det sånn at det er to personer med flyskrekk og tre uten. De to med flyskrekk ser alltid sånne programmer, mens vi tre andre ikke gidder.

Gammel 06-10-07, 11:44   #5
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lært meg det at dersom jeg noen gang skal bli kvitt flyskrekken min så er det ikke noe spesielt lurt å se katastrofedokumentarer om flykræsj. Så jeg holder meg langt unna.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:52   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ellers ikke så rart at folk som er spesielt opptatt av flyulykker (f.eks. folk med flyskrekk) ser slike programmer. Men de er ikke de eneste som ser på dem.

Gammel 06-10-07, 12:02   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei og nei. Er ikke redd for å fly, og katastrofedokumentarer interesserer meg midt i ryggen.

Gammel 06-10-07, 12:22   #8
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Kunne aldri falt meg inn å se på en slik dokumentar, og jeg har flyskrekk.

En uke før jeg flyttet til Usa tok min kusine meg med på kino for å se filmen "Alive". Den handlet om en flystyrt i noen fjell, hvor de overlevende måtte spise hverandre for å overleve. Det var mange som frøs ihjel og de ble lagt på is for så å spises. Dette var visst en sann historie.

Har enda ikke tilgitt min kusine dette!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:29   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nei og nei her og. Men jeg tror ikke at grunnen til at jeg ikke er redd for å fly er fordi jeg ikke ser slike dokumentarer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:29   #10
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes katastrofedokumentarer kan være riktig underholdende, men jeg blir ikke redd av dem.

Sånn er jeg og!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:52   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:55   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg også. Men jeg må presisere at jeg ikke blir mere redd når jeg ser på dem. Det gjør ikke noe fra eller til flyskrekken.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:57   #13
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ja og ja.

Men jeg er ikke så redd at det hindrer meg i å fly.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:00   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt sikker på at flyulykker kommer 3 og 3 i slengen, så jeg var ganske nervøs etter de 2 SAS ulykkene i ukene før jeg skulle fly 4 tur-retur reiser utenlands. Nå er det heldigvis 2 mnd til neste gang jeg må fly!

Flight 93 har jeg ennå ikke turt å se, men jeg har lastet den ned

Sist redigert av Martis : 06-10-07 kl 13:01. Årsak: ahr - har
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:05   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får litt småhetta av detaljene jeg plukker opp om flyulykker - jeg ser meg alltid om etter nødutgangene, jeg vil helst ikke sitte ved propellen, og jeg lager en slags form for strategi for hurtig evakuering der jeg sitter. Jeg tror jeg er ganske bra rustet for et flyhavari, for å si det sånn. Jeg er for eksempel ganske skråsikker på at jeg aldri kommer til å blåse opp flytevesten inni kabinen ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:07   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Kif: det er størst overlevelsessjans hvis du sitter mindre enn 4 rader fra en nødutgang

Gammel 06-10-07, 13:40   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke redd for å fly, og jeg ser aldri katastrofedokumentarer. Disse interesserer meg ikke i det heltatt.

Gammel 06-10-07, 18:45   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Kif: det er størst overlevelsessjans hvis du sitter mindre enn 4 rader fra en nødutgang

Vi pleier å sette oss på raden bak nødutgangen, dermed skulle vi greie å huske hvor den er selv med panikk.

Gammel 06-10-07, 18:56   #19
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke redd, ser katastrofedok.

Flyturer alene er den beste sovemedisin, jeg sovner som regel før avgang.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:23   #20
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke redd for å fly...-ser av og til katastrofedokumentarer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.