Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?
Ja en nær venn eller slektning 10 8,70%
Ja en perifer venn eller slektning 21 18,26%
Ja en jeg vet hvem er fra jobb/lokalmiljø/annet 39 33,91%
Nei 45 39,13%
Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 21:12   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?

Siden det tilsynelatende ikke er noen som har vært med i realityserier her, så lurer jeg på om dere kjenner noen som har da?

(Hvor er alle reality"kjendisene" liksom?)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:14   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?

Tja...

Ei venninne av meg lever i partnerskap med ei dame som har vært med i en realityserie en gang i tiden.

Venninna mi er med tiden blitt perifer, jeg har ikke sett henne på flere år, og har aldri møtt partneren hennes, så jeg kan vel neppe påstå jeg kjenner dama. Men jeg vet da hva hu heter og hvor hu bor.

Gammel 03-10-07, 21:15   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Burde vært tatt høyde for en eller flere - jeg vet om minst to, men en får gå. Kjenner du flere får du skryte av det i tråden

Gammel 03-10-07, 21:16   #4
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner flere både perifere venner og kollega, men ingen jeg ville kalle nære.

Gammel 03-10-07, 21:18   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

:fortsatt like kjedelig:

Gammel 03-10-07, 21:20   #6
Left
Passiv

Standard

Nope :boooooring:

Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:21   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte nei, men kom på rett etter jeg stemte, at jeg kjenner en aldeles herlig bergenser som var med på siste sesongen av Muldvarpen.

Gammel 03-10-07, 21:28   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nei, kjenner ingen som har vært med på reality.

Gammel 03-10-07, 21:29   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ikke nok med at vi er for skikkelige for slikt. Vi har også venner, bekjente, kolleger og naboer som er for skikkelige for reality .

Gammel 03-10-07, 21:30   #10
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Ingen hverken A- eller B- eller C-kjendiser i nær eller perifer omganskrets her

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:30   #11
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Japp. Vet om et par stykker i området her som har vært med på reality. Begge to i bigbrother faktisk.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:30   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjenner ikke, men en god skolevenninne som jeg hang mye sammen med i 87-88 var nabo med Robinson-Christer og vi var ofte over der og lånte rocke LPèr for han hadde så sinnsykt utvalg. Han var en hyggelig gutt med en kuul mini som vi missunte veldig.

Gammel 03-10-07, 21:31   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet om to stykker som jeg gikk på skole med på ungdomsskolen, ei ett år yngre og ei ett år eldre enn meg. Sistnevnte hadde jeg mye kontakt med før i tiden.

Gammel 03-10-07, 21:36   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. En Robinsonantihelt.

Gammel 03-10-07, 21:37   #15
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, har jobbet med ei som var med i en reality serie...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:43   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte feil!

Svarte Nei, men når jeg tenker meg om så jobbet jeg en gang i tiden sammen med en som var med i Baren, og gikk på gymnas med en av jentene som var med i Jakten på Kjærligheten i fjor. Ja en jeg vet hvem er fra jobb/lokalmiljø/annet hadde vært korrekt svar.

Gammel 03-10-07, 21:43   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner flere personer som har vært med i realityserier på tv, men ingen av dem er nære venner av meg.

Gammel 03-10-07, 21:44   #18
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette burde vært en flervalgspoll
Jeg kjenner en (perifer venninne)som var med på Robinson første sesong og en (nær venn) som har vært med på 71 grader nord.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:45   #19
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kjenner tre gamle venner som har vært med. Personer som jeg var mye sammen med i min ungdomstid. Farmen, Idol og en serie til som jeg ikke husker hva het akkurat nå.

Gammel 03-10-07, 21:46   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Dette burde vært en flervalgspoll

Hvis man kjenner flere innefor forskjellige kategorier i pollen svarer man for den man kjenner best *avgjør*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.