|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvordan legger jeg opp buksene?
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Mål opp, fest med knappenåler, sy og klipp så av.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Dressbukse ville jeg ikke lagt opp med symaskin, det blir penest om du gjør det for hånd. Men før det må du finne ut hvor mye du vil legge opp. Da derfor på buksen og få hjelp til å brette opp. Klipp av ca. to cm utenfor bretten, sikksakk rundt, brett opp, stryk kanten slik at den blir skarp og fin og så syr du for hånd slik at det ikke synes på utsiden.
![]() |
#8 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Og husk at du ikke skal gjennom med nålen, bare "snirte" litt i trådene på "den andre siden"
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Og når du har blitt en racer på dette så hold det for deg selv. Hvis ikke kommer alle med tøy som skal legges opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Jeg kan ikke å legge opp bukser, men mannen er en reser til å reparere allslags klær, så han tar seg av opplegging også. Så mitt beste tips er altså: Få mannen din til å gjøre det.
![]() |
#12 |
♡
|
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?
Ergo hvisker jeg bare at jeansen ble veldig bra og at jeg tar den andre buksa i morgen!
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Det var selvsikkerheten og ikke sy-genet det var noe i veien med. Er det ikke deilig å oppdage at du mestrer ting du ikke trodde var mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Flinke jenta det |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Du kan legge opp med skjult og elastisk søm på symaskinen også, det har du helt sikkert en innstilling for |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hvordan legger jeg opp buksene?Pleier sette strikk i jeansen. |
![]() |
![]() |
![]() |