Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: En helt vanlig olabukse koster 599,- Hva synes dere om prisen?
Altfor dyrt 8 5,26%
Dyrt 44 28,95%
Passe 78 51,32%
Billig 19 12,50%
Vet ikke/Annet 3 1,97%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 12:18   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Ja, den "diskusjonen" hadde jeg med noen i går. Jeg synes det var en passe pris for en olabukse, hverken mer eller mindre. Motparten synes det var altfor dyrt! Men hva synes dere?

Sist redigert av Isa : 06-10-07 kl 12:32.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:21   #2
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Jeg synes også det er passe pris. Når buksa begynner å koste 899 begynner jeg å synes det er dyrt..

Gammel 06-10-07, 12:21   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er vel passe greit det.

(Selv om jeg sjelden kjøper bukser til over 400. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:23   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Helt normalt. Jeg kjøper fra mellom 599 og 799, og synes alt innenfor det er helt greit å betale for en olabukse. (Et plagg som jeg gjerne har i mange år) Synes heller ikke 1000 kroner er så mye, alt over 2000 er for mye for en olabukse, i mine øyne. Alt under 300 er veldig billig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:24   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Passe.

Gammel 06-10-07, 12:24   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer helt an på. Er den fra HM, synes jeg det er litt dyrt.

Gammel 06-10-07, 12:25   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er dyrt, men ikke alldeles hårreisende liksom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:26   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer helt an på. Er den fra HM, synes jeg det er litt dyrt.

Det er sant, men jeg kjøper aldri olabukser der.

Gammel 06-10-07, 12:27   #9
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den er billig. Mine bukser ligger på 899,- det re passe, alt over er dyrt. Men det re jo også avhengig av merke så klart. En HM jeans til over 400 er dyr.

Gammel 06-10-07, 12:28   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er sant, men jeg kjøper aldri olabukser der.

Ikke jeg heller. Generelt kjøper jeg sjelden olabukser, men når jeg gjør det, er det helst Lee eller Levi's etc. Dette er det eneste området jeg kan komme på hvor jeg faktisk bryr meg litt om merket.

Gammel 06-10-07, 12:30   #11
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

for 30 år siden kostet olabukser 198 kroner.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:31   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Tror vi stopper pollen der jeg, for nå viser den jo helt klart at jeg ikke er på bærtur

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:34   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

for 30 år siden kostet olabukser 198 kroner.

Den gang da kostet Levisbukser 500 kroner og var grisedyre. Nå er det visst andre merker som har tatt over som de dyreste.

Gammel 06-10-07, 12:36   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den gang da kostet Levisbukser 500 kroner og var grisedyre. Nå er det visst andre merker som har tatt over som de dyreste.

Levisbukser har ikke steget mye i pris de siste ørti årene. Da jeg var lita var det stor stas å få seg ei Levisbukse, for den var dyr, men nå koster den ikke mye i forhold til andre bukser.

Gammel 06-10-07, 12:38   #15
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var vel nesten bare 501 som var kul. Nå er det vel ingen som bruker 501. Jeg husker godt at Lee var skikkelig teit.

Gammel 06-10-07, 12:47   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg husker godt at Lee var skikkelig teit.

Ja, de var jo helt ukule.

Gammel 06-10-07, 12:50   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Passe svarte jeg. Min siste olabukse kostet 999 og det begynner å bli litt dyrt. Det var forøvrig en Levis 503

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:51   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ja, de var jo helt ukule.

Det var da Dressmann førte Lee...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:55   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En grei pris, men jeg har sjelden kjøpt bukser til over 300 kroner. Jeg har vært heldig og funnet mange fine bukser på salg. Jeg kunne godt betalt 600 kr for en bukse hvis jeg trengte den og den var fin, men jeg hadde ikke betalt tusen kroner for en helt vanlig bukse.

Hvis det var barnebukser HI siktet til, så synes jeg det er for dyrt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:56   #20
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns 599,- er passe. Jeans er dyre når de koster over 1000,- syns jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.