Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den som ikke har nattero ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 08:18   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Den som ikke har nattero ...

... har ikke dagen god (eller noe slikt), sa alltid min far da jeg i min ungdomstid leste bøker hele natten for så å gå i svime hele påfølgende dag. I natt er det pelsdotten som har holdt meg våken med magesyke. Har ikke tall på alle gangene jeg eller mannen har vært ute med ham.

Nå sover han søtt, og jeg skulle gitt hva som helst (nesten) for å få sove noen timer selv. Jeg har imidlertid flere avtaler samt en hjemmeeksamen som jeg strengt tatt burde jobbe litt med, så det er vel bare å helle innpå med kruttsterk kaffe og gå igang med dagens gjøremål.

Man merker at det er lenge siden nattevåk ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 08:26   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den som ikke har nattero ...

Vi har hatt Snupp våken to timer midt på natten. Så du har min fulle medfølelse. Man blir trøtt av å få den søvnen man pleier.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 08:53   #3
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min største medfølelse, vet akkurat hvordan du har det nå.

Biasen min har lært seg å klatre ut av senga og i natt kom han tassende ca en gang i timen. "Bias e tempe blid" og verdens største glis. Kan ikke bli irritert på han da, men når vi begge er i full jobb og jeg sliter med å finne roen for hver gang jeg putter han tilbake i senga så blir det ikke mye søvn. Forrige uke var han syk som din lille, og det var en helt annen lek, da gikk vi tom for laken til slutt...

Håper at det blir mer soving til natta både for deg og meg.

Gammel 16-10-07, 09:00   #4
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Skjønner deg så godt.

Driver med nattpuppeavvenning på ettåringen. Hun er sta og gir seg ikke.

Gammel 16-10-07, 10:02   #5
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HUff ja!

Det er nesten bedre når man er vant til det. Lillebror han begynt å sove bedre i det siste så når han har dårlige netter igjen er det mye tøffere enn før når det alltid var sånn........

Gammel 16-10-07, 13:00   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det er nå jammen trøst i å se at man ikke er alene!
Tror jeg duppet av litt hos fysioterapeuten i sted, så nå føler jeg meg litt mer opplagt. (Jeg tror likevel det blir tidlig kveld i dag ...)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 13:10   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Du har min fulle sympati. Nattevåk er mye verre når man ikke er forberedt på det.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.