|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitJeg vet jeg er gal. Himmel for et arbeid dette blir.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitJeg vet ikke hvor mange strøk du trenger. Men kanskje du bør lakke trinnene etter malingen med en matt lakk sånn at malingen holder seg hel og pen lenger? Ikke blank lakk, da blir det glatt, men en mer tråkkevennlig lakk.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitJeg holdt såvidt ut å male en kjøpmannsdisk for en del år siden. Jeg har lært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitTakk skal dere ha. Vi skal ha belegg på trinnene. Vi har 3 store hunder, så trinnene er oppflisete. Derfor går vi for belegg, ikke parkett. Men det er ørten stolper som skal males pent.
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitHøres veldig lurt ut med belegg på trinnene siden dere har hunder. Hvitmalte trinn med rusk, sand og hundehår høres ikke så bra ut...
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitVi la laminat på trappetrinnene der vi bodde før vi flyttet i arvet hus - i samme farge som trappa - funket kjempe det. |
![]() |
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitLykke til!!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvito`stønn. Vil bare ønske deg lykke til med jobben. Fryktelig drøyt, men det blir veldig fint når du er ferdig
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitGodt du ikke skal male trinnene for de blir fryktelig glatte for både små og store sokkeben når de blir malt og støv og lo legger seg meget synlig der.
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitLykke til!
![]() |
#12 |
er her
|
![]() Sv: Nå har jeg begynt å male furutrappa hvitVil tro at grunning pluss tre strøk er nok. Evt et ekstra strøk på sliteflater.
![]() |
|
|