Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjekker du andre på skattelistene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sjekker du andre enn deg + evt. partner på skattelistene?
Ja 90 62,07%
Nei 55 37,93%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 09:24   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekker du andre på skattelistene?

Eller har de rett til privatliv, selv når det legges ut på nett?

Gammel 12-10-07, 09:25   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du andre på skattelistene?

Nei, det gidder jeg ikke. Bryr meg ikke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:26   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Men jeg husker at noen plutselig kom på at vi trengte å arve barneklær første gang listene ble lagt ut på nett. Så de har jo noe for seg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:27   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tuller du? Da tror jeg at jeg hadde blitt litt snurt.

Gammel 12-10-07, 09:27   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til vanlig: nei, er ikke interessert.

I år: ja. Har sjekket biologisk svigerfar, svigerfar og naboen. Jeg tjener mer enn naboen i år også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:30   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Delvis fordi jeg ikke synes jeg har noe med hva andre tjener, delvis fordi jeg ikke interesserer meg nevneverdig for hva andre tjener (med mulig unntak for kollegaene mine eller andre det er naturlig å sammenligne seg med i lønnsoppgjørssammenheng), men først og fremst fordi skattelistene ikke sier noe om hva folk tjener, men om hva de har i nettoinntekt, og det er jo totalt uinteressant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:30   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei. Men jeg husker at noen plutselig kom på at vi trengte å arve barneklær første gang listene ble lagt ut på nett. Så de har jo noe for seg.

Seriøst!?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:31   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tuller du? Da tror jeg at jeg hadde blitt litt snurt.

Nei, jeg tuller ikke. Ikke gadd jeg å bry meg med å bli snurt heller - det forteller jo tross alt mer om dem enn om meg. Vi hadde jo dessuten sagt at vi hadde dårlig råd.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:32   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg syns det er en uting at de legges ut.

Gammel 12-10-07, 09:37   #10
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,det gidder jeg ikke.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:40   #11
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Men en kollega av meg har nå sjekket alle som sitter rundt seg i landskapet, meg inkludert. Gjør det meg noe? Egentlig ikke . Hvis noen er så grenseløs nyskjerrig, så for all del.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:43   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har enkelte jeg sjekker ja, da med spesielle grunner.

Venner osv sjekker jeg ikke

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:49   #13
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

nei, sjekker dem ikke!!

Gammel 12-10-07, 09:51   #14
Albertine
Passiv

Standard

Hvor er alle de som har krysset for JA?

Jeg har sjekket eksen og en gammel barndomsvenninne. :innrømmer:

Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:52   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer egentlig ikke på hva noen tjener eller har i formue eller noe, så det har jeg aldri tenkt på å gjøre.

Har ikke helt tatt noe standpunkt på om jeg syns det er greit eller ikke at listene legges ut.

Gammel 12-10-07, 09:53   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det hender, ja. Men naboen har jeg ikke kommet på.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 09:53   #17
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg sjekker ikke og det er to grunner til det.

1. Jeg er ikke interessert
2. Jeg er uenig i at skattelistene skal legges ut

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:04   #18
xena
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2007
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei det gidder jeg ikke.

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:10   #19
Manitoba
Passiv

Standard

Jeg er prinsipielt i mot at skattelistene legges ut, men jeg sjekker dem likevel. Er altfor nysgjerrig til å la det være.

Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:10   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen år siden lå fødselsdatoene ute også, og da søkte vi opp alle vi kjenner og laget bursdagsliste. Og en gang søkte jeg opp en bekjent for å finne ut hva mellomnavnet hans var, som han ikke ville fortelle oss. Skatteopplysningene synes jeg derimot ikke er spesielt interessante.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.