|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Det kommer til å bli noen lange ukerJeg må bare få ut litt frusterasjon. Det kommer til å mange lange uker fremover. Alt blir så vanskelig når man ikke kan bruke høyrearmen. Ikke kan jeg kjøre bil eller noe. Det er så upraktisk. Må bare syte litt.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerHuff da. Det hørtes ikke noe særlig ut.
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerJeg fant tilfeldigvis ut at jeg ikke skulle bruke høyrearmen og bruke fatle dag og natt i 6 uker. Helt uten grunn.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange uker
|
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerSkjønner deg godt. Jeg har klart meg med en arm i 2,5 uke nu, men det er hvertfall venstrearmen... Den er mer unnværlig. Jeg gleder meg til å vaske håret med begge hendene! Jeg har ikke en-hånds-hår, akkurat.
![]() |
![]() |
#7 |
Einsam
|
Har alltid sett for meg deg som halvt skinhead jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#10 |
superbruker
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerNiobe, det er vanskelig å gjøre ting med en hånd, enten det er høyre eller venstre. Jeg hsr blitt en racer til å taste med venstre hånd. En del mer stavefeil er det nok men syns jeg er flink. Venstrehånden har jeg svært dårlig motorikk og kontroll på.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerJa, før stingene ble tatt måtte jeg "bestille hårvask". Har en venninne som bor like ved, og hun er god på sånt. Mannen min har omtrent ikke hår, så hårvask skjønner han seg ikke på. Den første ordentlige dusjen etter en sånn periode, er fantastisk!
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerJa, jeg har litt problemer med dannelse av stygge arr, så jeg unngår fremdeles å fukte såret så mye. Men nå duger det dusjfilm over bandasjen.
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det kommer til å bli noen lange ukerDet er vel det jeg prøver å finne ut av. Jeg tok samme operasjonen for halvannet år siden, og endte opp med et monster-arr. Denne gangen har jeg vært mye mer flink til å holde meg i ro, stingene ble fjernet veldig skånsomt, og jeg har brukt bandasje lenger. Og så langt ser såret langt bedre ut enn forrige gang på samme tidspunkt, men her tror vi ikke før vi ser det... Det tok tid før arret ble veldig ille forrige gang også.
![]() |
![]() |
|
|