|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?Jeg skulle ha sendt ut takkekort fra dåpen for lenge siden, men saken er at jeg ikke er sånn 100% fornøyd med noen av bildene jeg har fra dåpen og tenkte derfor å bruke et annet bilde hvor han er så fin og sette sammen en fotomontasje med det og noen av dåpsbildene. Jeg har prøvd meg selv med å lage en fotomontasje som er i str 13x13 cm med et stort bilde av han i bakgrunnen og 3 mindre foran. Men jeg får det ikke til! Nå har jeg ikke PS heller da, har brukt Photofilter. Men jeg bare knoter og de 3 bildene foran blir ikke kvadratiske og ikke like store heller og jeg har rett og slett innsett at jeg ikke kan dette.
![]() |
#2 |
🎈
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?En liten dytt
![]() |
#3 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?Nå vet jeg ikke om jeg forstod deg rett, men var det det at du ikke fikk det i str. 13x13? Sist redigert av Ekkir : 24-10-07 kl 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?Send meg en PM, så fikser jeg det for deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?Kan nok ikke mer enn deg ser jeg, men det var kjempefint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Gjøvik
![]() |
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?synes det var veldig fint det jeg
![]() |
#7 |
🎈
![]() Sv: Kan noen hjelpe meg med å lage en fotomontasje i PS?Sånn går det når en reiser på høstferie og glemmer bort at man har startet en tråd man kanskje burde følge opp...
![]() |
|
|