|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor skal du feire jula, og med hvem?Dere er jo helt Fantastiske når det kommer til å lade opp til jul |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Første jul i nytt hus + første jul bare oss 3 + en gås.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?I år er vi blitt invitert til broren min med samboer. De skulle ha feiret alene denne jula, og det ble visst for kjedelig for dem. Veldig hyggelig for vår del, og koselig for gutta som ellers hadde fått julaften bare med mamma, pappa og morfar. Faren min kommer hjem til brodern også da, så det blir jo reint folksomt.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal også feire vår første jul hjemme. En eller annen gang må vi begynne uansett og i år er tiden inne! - Mamma og kjæresten skal feire sammen med oss. Skal bli fint og litt rart og være så få
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?
Åh det blir sikkert kjempekoselig. Vi har hatt en julaften med bare meg og mannen, og en julaften med bare meg, mannen og ztjerna. Det har vært virkelig fine kvelder. Neste år håper jeg å feire jul med "bare" mannen og to barn :drømmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal feire julaften hos svigers og det er alltid koselig. Så det blir oss 3 + svigermor og svigerfar.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Har ikke bestemt oss ennå, det er "min tur" å velge i år. Enten blir det utvidet familiejul med min slekt - i Bergen eller på en eller annen hytte (sjøen: OK, fjellet: NEITAKK), eller hos nestenfamilie i USA.
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
Er det ikke på tide å bestille flybilletter nå da? Vi bestilte på sensommeren og fikk dyre billetter - og dårlig utvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var en god idé! Å få lov å velge annenhvert år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Er ikke helt sikker enda. Er bedt til foreldrene mine, og har vært der hver jul untatt 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Hos svigers for andre gang (for min del). Gleder meg ikke spesielt mye, men det er fordi jeg er sær og ikke liker andres tradisjoner.
![]() |
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal være her hjemme sammen med mine foreldre. Det har vi vært hvert år siden vi fikk barn. I år skal bonussønnen og den høygravide svigerdatteren min være hos oss også, for de vil være i nærheten av Haukeland og ikke ute i periferien hos hennes foreldre eller hans mor så nærme termin. (Begynnelsen av januar.) Jeg gleder meg.
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Aner ikke. Vet ikke. Avlyser gjerne jula.
![]() |
#16 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi feirer alltid jula hjemme hos oss selv. I år kommer svigerforeldrene samt mannens søster og samboer hit på middag og gaveåpning. De drar hjem utpå kvelden - svigers bor i byen og mannens søster med samboer bor alltid der når de er på besøk. Annet hvert år ferier vi jul med svigerforeldrene mine og annet hvert år med mine foreldre. Mine foreldre bor 40 mil unna oss så de er alltid her noen dager når de kommer på besøk
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Vi skal til mine foreldre i år. Mormoren min bor i en annen kant av landet og hun kommer for å feire jul hos mine foreldre annenhvert år, så vi har "timet" vår syklus med hennes besøk.
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
Sikkert. Men da må jeg bestemme meg jo. *lat*
![]() |
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor skal du feire jula, og med hvem?Åh, det er touchy subject. Jeg aner ikke. Vi har tre alternativer, alle i Oslo. Svigermor, svigerfar eller hjemme hos oss selv. Hvis det blir hos oss så blir det kun oss tre. Jeg er bittelitt redd for at det kan ende opp med å bli en kjedelig tv-kveld. Samtidig så er det jo digg å slippe hele julegreia. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|