Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er verdt å se på kino nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-07, 17:48   #1
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Hva er verdt å se på kino nå?

I barnløs tilstand var jeg som regel på kino ukentlig og fikk med meg det meste av det som var verdt å se. Nå er det imidlertid år og dag siden jeg hadde muligheten sist. I morgen skal jeg endelig få tatt meg en tur på kino, men jeg aner ikke hva jeg skal se.
Noen som har noen tips til gode filmer som går nå?
Jeg kan spare meg for romantiske komedier, ellers kan jeg fordøye det meste.

Gammel 29-10-07, 17:49   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdt å se på kino nå?

Saw 4 kommer hit på fredag iallfall. Jeg skal på kino på lørdag, da er det den årlige store kinodagen her, med halv pris på alle filmer hele dagen. Da skal jeg iallfall se Saw 4.
Så The invasion med Nicole Kidman forrige onsdag, den var ganske ok.

Gammel 29-10-07, 20:23   #3
Manitoba
Passiv

Standard

Jeg går aldri på kino lenger, men hvis jeg skulle på kino nå ville jeg sett den nye til Roy Anderson kanskje.

Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 20:39   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Jeg går aldri på kino lenger, men hvis jeg skulle på kino nå ville jeg sett den nye til Roy Anderson kanskje.

Samme her. Den gleder jeg meg veldig til å se.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:27   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med baby på 2 mnd, skal jeg nå på babykino!
Gleder meg veldig til å se danske "Vikaren". Den har fått en rekke priser og har lenge vært på kinotoppen i danmark.

Sist jeg var på kino var dagen før fødselen, så "5 løgner" men jeg syns den var pinlig dårlig...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:34   #6
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Kunne godt tenkt meg å sett "Sicko" av Michael Moore

Gammel 29-10-07, 21:42   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sicko går vel ikke på kino nå, gjør den? Jeg har den på pcen, skal se den i morgen (eller kanskje nå?).

Gammel 29-10-07, 21:45   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Jeg har sett den, og den er utrolig bra! Anbefales. Men jeg er sikker på at det er en film du enten elsker eller hater.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:58   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg syns Saw4 er for spesielt interesserte (syke) sjeler ...
Men jeg kan anbefale The Bourne Ultimatum dersom du har sett de 2 andre, hvis du ikke har sett dem så har du 2 filmer du må se ASAP...
Neste uke skal vi se Michael Clayton

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 22:13   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler også Jason Bourne-filmene hvis man ikke har sett dem og liker actionfilmer. Av det som ellers går på kino nå, står Eastern Promises (den nyeste Cronenberg-filmen) høyest på min ønskeliste. Ratatouille var bra (litt skuffende, men bare fordi det er Brad Bird som har laget den og han har laget så veldig gode filmer før), og The Simpsons Movie er morsom

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.