Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Schjempesynsk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 18:01   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Schjempesynsk

Noen som så "Hvem er hvem" på lørdag? Som fikk med seg det såkalte ekspertpanelet som skulle plukke ut tankefeltsterapeuten av en tre, fire mennesker?

Jeg tisset nesten på meg av latter da den "klarsynte" sa at hun med engang hadde "sett" hvem dette mennesket var, og pekte ut min kjære Kroken, programleder i radio1.

(Ja, jeg vet at pi'en og kroppspråkseksperten også sa det samme, men det var morsomst med spådamen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 19:08   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Schjempesynsk

Fnis, ja jeg så det. Så skråsikker vet du. Hun var litt spakere neste gang hun måtte til pers.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 19:59   #3
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Fnis, ja jeg så det. Så skråsikker vet du. Hun var litt spakere neste gang hun måtte til pers.

Synske kan ikke se alt vettu. De har også begrensninger.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:08   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Huff....... snakk om å tabbe seg ut.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:14   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Selvsagt, men da bør de være klar over sine begrensninger og ikke si at de "ser" når de faktisk ikke gjør det. Det blir i hvert fall latterlig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:21   #6
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så ikke programmet, så det ble litt teit at jeg hoppet inn. Følte bare for å forsvare synske ett lite øyeblitt.

Men er enig at det er synske og "synske", har vært utfor begge deler.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 11:19   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Joda skjønner det. Men som flere har sagt her sa hun at hun hadde "sett" det med en gang, og at han er tanketerapaut. Med trykk på er. Man så på hun at hun ble litt beklemt da det viste seg at hun hadde feil altså. Uff, stakkar

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 11:21   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fortsatt det er morsomt, og respekten min for "synske" som stiller opp i et underholdningsprogram for å "hjelpe" tilfeldige mennesker med å vinne en mill, er på et minimumsnivå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.