Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah Krekar

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 12:55   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah Krekar

Den skal omhandle Mullah Krekar

Her er en tråd ________________________________

En rød tråd til og med. Kjør debatt.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 12:56   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er tråden jeg burde skrevet

Ja, nå ble jeg engasjert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:00   #3
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, nå ble jeg engasjert.

Jeg gir deg gjerne litt kjøtt på beinet om det er det som skal til:

HER

og HER

Gammel 16-11-07, 13:02   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hiv ham ut. (Legg merke til det uthevede punktumet.)

Gammel 16-11-07, 13:05   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er merkelig at de kan kaste ut gud og enhver mann, men denne mannen klarer de faen ikke å bli kvitt.

Gammel 16-11-07, 13:05   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når mannen beviselig har reist til hjemlandet ved flere anledninger, for å lede millitære grupperinger - ja så syns jeg ikke veldig synd på ham om han blir kastet ut av landet og tilbake til Irak.

Gammel 16-11-07, 13:08   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hiv han ut. Selvfølgelig.

Det intervjuet med australsk media var skremmende. Før det har jeg tenkt "klovn", etter det tenkte jeg "skummel"!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:08   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Når mannen beviselig har reist til hjemlandet ved flere anledninger, for å lede millitære grupperinger - ja så syns jeg ikke veldig synd på ham om han blir kastet ut av landet og tilbake til Irak.

Er lat og signerer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:10   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tupp han på hue og ræva ut herfra.

Gammel 16-11-07, 13:14   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes dette er en vanskelig sak. Min første tanke er at jeg absolutt hadde sett at denne mannen ble sendt til Irak. Samtidig ønsker jeg at utkastelsen skal være bombesikker juridisk, noe jeg ikke har kvalifikasjoner til å mene noe om i denne saken.

Det jeg skremmes av er hva han kan komme til å gjøre hvis han blir kastet ut. Jeg mener ikke at det skal styre hva som skal skje med ham, men det ligger absolutt i bakhodet mitt.

Helt enig - han vil gjøre mye mer skade hvis vi kaster han ut en om han blir her.

Lett å si på hue og ut med han men det er nå engang slik at vi har lover og regler som følges her i Norge. Jeg ønsker ikke at det legges opp til at disse fravikes i tilfeller med høy medie profilering som denne. Overvåkingstjenesten har et titalls andre navn som folk med kjennskap til dette sier er langt "farligere" men de vet vi (heldigvis) ikke om.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:15   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter ikke at folk velger å henge seg opp i slike bagateller, når det finnes så mye annet her i verden, som Jan Thomas graverende uttalelser om amming.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:18   #12
Elin

Elin sin avatar

Standard

Det jeg skremmes av er hva han kan komme til å gjøre hvis han blir kastet ut. Jeg mener ikke at det skal styre hva som skal skje med ham, men det ligger absolutt i bakhodet mitt.

Ja, ikke sant? Faren for rikets sikkerhet er jo på ingen måte borte dersom man hiver han ut, og heller er den ikke sikker dersom han får bli.

Forøvrig er jeg enig med Hanne Sophie Greve, og jeg synes det er merkelig at norske myndigheter lytter mer til slike som henne men fortsetter å avvente og avvente.... Han har vel vært i Norge i 12 år eller mer nå om jeg ikke husker feil.

Gammel 16-11-07, 13:22   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner også på den følelsen, men er allikevel helt klar på at jeg vil ha ham ut. Vi kan ikke være feige! Vi kan ikke la ham være her fordi vi er redde for ham. Jeg vil ikke at vi skal la oss manipulere. Det blir litt som med de karikaturtegningene som Selbekk (?) publiserte. Først ble jeg sint på ham, som gjorde Norge til et synligere mål for terrorister. Etterhvert gikk det opp for meg at vi ikke kan la oss kneble kun for ikke å havne i konflikt. Vi må handle ut fra hva vi tror på, og vi må nekte å la oss bruke av terrorister. :går i tog:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:26   #14
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg fatter ikke at folk velger å henge seg opp i slike bagateller, når det finnes så mye annet her i verden, som Jan Thomas graverende uttalelser om amming.

Det er nok bare fordi de er sånn derre dramaqueens.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:28   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah Krekar

Kan vi ikke bare sende ham til USA da? De har vel en ledig plass på den der øyen litt sør ... :evil:

Nei, man skulle gjort som i gode gamle dager med både arsenikk og kniplinger.

:sjikkeli' serriøs:

Gammel 16-11-07, 13:31   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes han burde vært utsendt for lenge siden.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:32   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Har Norge forresten utleverignsavtale med USA?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:33   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Har Norge forresten utleverignsavtale med USA?

Vi kan ikke utlevere noen som risikerer dødsstraff. Derfor kan han ikke sendes til USA.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:36   #19
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kjenner også på den følelsen, men er allikevel helt klar på at jeg vil ha ham ut. Vi kan ikke være feige! Vi kan ikke la ham være her fordi vi er redde for ham. Jeg vil ikke at vi skal la oss manipulere. Det blir litt som med de karikaturtegningene som Selbekk (?) publiserte. Først ble jeg sint på ham, som gjorde Norge til et synligere mål for terrorister. Etterhvert gikk det opp for meg at vi ikke kan la oss kneble kun for ikke å havne i konflikt. Vi må handle ut fra hva vi tror på, og vi må nekte å la oss bruke av terrorister. :går i tog:

Signerer Monsoon.
Jeg synes myndighetene har kastet ut mange mer tvilsomme tilfeller enn krekar hadde blitt. (Jeg gidder ikke engang redigere den lille k'en).
Det er vansklig for "den vanlige mannen i gata" å forstå denne urettferdigheten.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 13:38   #20
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Om han ansees som en fare for riket sikkerhet, og i all offentlighet oppfordrer til drap så bør han interneres eller sendes ut. Han reiser tilbake når han selv vil og de forbrytelser han eventuelt tiltales og straffes for har jo delvis skjedd på slike turer om jeg forstår rett.

At Norge skal fungere som trygg base mens man oppfordrer til drap er uakseptabelt. Skal alle som risikerer dødstraff for kriminelle handlinger kunne gjemme seg her.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.