|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah KrekarDen skal omhandle Mullah Krekar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Her er tråden jeg burde skrevetJeg synes det er merkelig at de kan kaste ut gud og enhver mann, men denne mannen klarer de faen ikke å bli kvitt.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Her er tråden jeg burde skrevetNår mannen beviselig har reist til hjemlandet ved flere anledninger, for å lede millitære grupperinger - ja så syns jeg ikke veldig synd på ham om han blir kastet ut av landet og tilbake til Irak.
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Her er tråden jeg burde skrevet
Er lat og signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
anglofil
Helt enig - han vil gjøre mye mer skade hvis vi kaster han ut en om han blir her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hvor: Akershus
Ja, ikke sant? Faren for rikets sikkerhet er jo på ingen måte borte dersom man hiver han ut, og heller er den ikke sikker dersom han får bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
Jeg kjenner også på den følelsen, men er allikevel helt klar på at jeg vil ha ham ut. Vi kan ikke være feige! Vi kan ikke la ham være her fordi vi er redde for ham. Jeg vil ikke at vi skal la oss manipulere. Det blir litt som med de karikaturtegningene som Selbekk (?) publiserte. Først ble jeg sint på ham, som gjorde Norge til et synligere mål for terrorister. Etterhvert gikk det opp for meg at vi ikke kan la oss kneble kun for ikke å havne i konflikt. Vi må handle ut fra hva vi tror på, og vi må nekte å la oss bruke av terrorister. :går i tog: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Det er nok bare fordi de er sånn derre dramaqueens.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah KrekarKan vi ikke bare sende ham til USA da? De har vel en ledig plass på den der øyen litt sør ... :evil:
![]() |
#19 |
Signerer Monsoon.
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Her er tråden jeg burde skrevet om Mullah KrekarOm han ansees som en fare for riket sikkerhet, og i all offentlighet oppfordrer til drap så bør han interneres eller sendes ut. Han reiser tilbake når han selv vil og de forbrytelser han eventuelt tiltales og straffes for har jo delvis skjedd på slike turer om jeg forstår rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|