Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmanbefaling: Elizabeth, The golden age

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 21:17   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Filmanbefaling: Elizabeth, The golden age

Jeg er vanligvis ikke særlig begeistret for historisk drama, men har i dag vært og sett Elizabeth, The golden age, på kino.

Konklusjon; storslått og fabelaktig.

Cate Blanchett gjør en strålende figur som Queen Elizabeth, og Cliwe Owen bergtok meg med sin karisma på storskjermen.

Løp og se!

Sist redigert av Fruktflua : 15-11-07 kl 09:03.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 21:49   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmanbefaling!

Fin film, men Owen Wilson er vel ikke med? Clive Owen, derimot...

Gammel 15-11-07, 08:20   #3
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmanbefaling!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Fin film, men Owen Wilson er vel ikke med? Clive Owen, derimot...

Selvsagt. Clive Owen it is. Fatter ikke at jeg kan ha klart å forveksle de to navnene.

Joda. Han er en real lekkerbisken. Owen Wilson derimot......

Gammel 15-11-07, 08:31   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmanbefaling: Elizabeth, The golden age

11-åringen min er litt opptatt av dronning Elizabeth for tiden (etter London-turen).

Kan denne filmen være noe for ham?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 08:38   #5
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

11-åringen min er litt opptatt av dronning Elizabeth for tiden (etter London-turen).

Kan denne filmen være noe for ham?

Ja, det tror jeg absolutt. Det var vel en og annen scene som ikke egner seg for mindre barn i filmen, men for en 11-åring går det nok bra. Tror filmen har 11 års grense, men det er jeg ikke helt sikker på i skrivende stund.

Gammel 15-11-07, 09:02   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal sees ja, jeg er fanatisk Elizabethgroupie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.