|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programEg gjer ofte det. Har gått fint til no... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programEr det ull fra cubus etc, så tåler de 40 glatt. - Hvordan det er med den ubehandla ulla vet jeg ikke helt. Håper det går bra!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig program
Huff da. Slikt pleier dessverre ikke å gå så bra. Lag til en egen skittentøykurv til ulltøy er nok det eneste du kan gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programVeldig ofte går det helt fint. Det er jo verre hvis han har brukt vanlig vaskemiddel med enzymer, men det kan godt tenkes de overlever det også. Skal krysse fingrene.
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programUll på 40 grader vanlig program betyr ikke nødvendigvis døden, altså. (Ok, kanskje hvis det er ubehandlet ull a la nøstebarn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
godt brukt
|
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programUll fra Krokofanten stort sett tror jeg. Det har nå heldigvis vært i bruk i over ett år nå, så det har gjort en fin jobb. Får slepe meg ned og se på resultatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kåt vikingbrud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaja, da trenger du hvertfall ikke skille deg fra ham.
![]() |
#13 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programJeg gjør ofte det, og det har gått veldig bra. Men tror det er veldig avhengiv av hvordan ullen er behandlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programEg vaskar janus-heildressen ofte på 40 grader vanleg program fordi den vert veldig flekkete, men då brukar eg alltid Milo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
godt brukt
|
Nei, heldigvis slipper jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programNå er jeg spent på resultatet, for dette kan gå riktig galt eller helt fint. Om det er behandlet ull, så skulle det gå bra. Når jeg strikker til barn, så bruker jeg behandlet ull. Jeg anbefaler selvfølgelig å vaske det på 30 grader og ullprogram, men det skal gå bra med 40 grader kulørvask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannen har vasket ull på 40 grader - vanlig programVasker alltid ull på 40 grader jeg.. Føler ikke at det blir rent hvis ikke...
![]() |
|
|