|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Små ting som har endret livet ditt?Har du noen øyblikk som har endret livet ditt? Noe som virket smått, men som har fått store konsekvenser? En hendelse som har satt store spor?
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Det var et rørende vendepunkt, Valentina.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Den gangen vi var enige om at vi rakk en runde i senga før vi dro på Liseberg kanskje, den sommeren 2004 i striregn i Gøteborg, og samtidig var enige om at eggløsning hadde vært for minst 4 dager siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Vi holdt på å miste vårt eldste barn i fjor sommer. Det snudde opp ned på hverdagen vår. Vi har lært oss å sette mye mer pris på hverandre og på hvor heldige vi er. Bagateller har vi fått et helt annet forhold til. Vi lærte også hvor heldige vi er som har så mange flotte mennesker rundt oss som bryr seg og betyr uendelig mye for oss.
![]() |
#6 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?
Ja, men det var ikke det første jeg fortalte
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Jeg forlot barndomshjemmet i en alder av 17 år. En kveld, noen uker etter at jeg flyttet, så satt jeg på hybelen min og kjedet meg,og kjente meg veldig ensom. Ringte da en barndomskamerat, og lurte på om han ville komme på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Oppholdet på Starum endret livet mitt. Jeg var 17.
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
Kjempefin historie
Det kan du si! En liten tilfeldighet som fikk store og lykkelige konsekvenser
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Jeg bestemte meg for å skulke skolen en dag, og dro hjem. På bussterminalen ser jeg en fyr gå inn i en annen buss enn den jeg egentlig skulle ta. Jeg bestemte meg for å hoppe på denne bussen, selv om det betydde et bussbytte for meg. Fyren som gikk inn på bussen, er i dag mannen min.
![]() |
![]() |
#11 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Jeg tror jeg har nevnt det her inne før, men here it goes:
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
Kjekt med tilfeldigheter!!
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
Så søt historie ! Tenk at det sekunds besluttsomhet av å gå på den bussen fikk en slik ende.
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Det er ganske mange ting, men de mest nærliggende jeg tenker på er:
![]() |
#15 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Det må være den dagen jeg kom for tidlig hjem fra jobb, fant døren ulåst og mobilen til dengang samboer på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Da jeg søkte på videregående.Jeg hadde tre alternativ i hodet mitt,men var ikke sikker på hvilke rekkefølge jeg skulle skrive. Jeg skrev "her" på førsteplass, og har blitt boende her med mann og iløpet av årene, tre barn.
![]() |
![]() |
#17 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Det måtte være da jeg sendte en sms til en vilt fremmed gutt i romjula for 8 år siden. Han svarte, vi ble kjent og møttes. Siden har vi vært sammen og er idag gift og har to flotte barn.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Venninna mi og jeg hadde elget oss plass ved et bord i en overfylt pub. De to guttene vi delte bord med var komplett dust, og da de endelig gikk var vi livredde for å få et par nye dustemikler ved bordet.
![]() |
#19 |
både her og der
|
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Etter et studieopphold utenlands bestemte jeg meg for å flytte til en annen universitetsby for å avslutte studiene mine der. Det var ikke dumt, for på studiet traff jeg han som er mannen min i dag.
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Små ting som har endret livet ditt?Jeg var 19 år, hadde akkurat flyttet "hjem" til Nordnorge igjen etter 7 år på østlandet, og gjennom ei venninne fikk jeg tilbudt Drømmejobben med stor D.
![]() |
![]() |
|
|