Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vannplaning, for å ta en Iset

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 12:42   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vannplaning, for å ta en Iset

Nemlig. Vannplaning så jeg nesten sklei av stolen.

Det får man nemlig når man ser at filmen man akkurat satt til nedlasting er ferdig lastet ned på 3 minutter (714 mb) med en snittfart på over 5 orgasmiske MB/s!

Gammel 10-12-07, 12:47   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannplaning, for å ta en Iset

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nemlig. Vannplaning så jeg nesten sklei av stolen.

Det får man nemlig når man ser at filmen man akkurat satt til nedlasting er ferdig lastet ned på 3 minutter (714 mb) med en snittfart på over 5 orgasmiske MB/s!

Tsk, sitter du og laster ned på skolen nå? Har du lest IT-reglementet ditt grundig?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:50   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Nerdeorgasmer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 12:51   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Tsk, sitter du og laster ned på skolen nå? Har du lest IT-reglementet ditt grundig?

Jeg er hjemme, så det så!

(reglementet er grundig oversett)

Gammel 10-12-07, 13:07   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helvete for en fart da!! Her sklir jeg av stolen om farten går over 700 kb/s.

Gammel 10-12-07, 13:12   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg blir til og pirret når det tikker og går i 100 kb/s. Og maxfart jeg har vært oppe i (en quickie??? ) er 450 kb/s.

5 mb/s???

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 13:12   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jaaaa. Er det rart at jeg sklir av stolen!

Gammel 10-12-07, 13:13   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det som regel i 500-550 kb/s, og det er jo forsåvidt en grei fart (tar 20-25 minutter å laste ned en serie-episode), men jeg hadde ikke akkurat lagt meg ned og hylt om jeg fikk linja til Sitronen, for å si det sånn.

Gammel 10-12-07, 13:15   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har ikke åpnet portene på routeren, da. *usolidarisk*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 13:17   #10
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den farten kan jeg bare drømme om her..

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 13:17   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg usikker her, snakker vi 5 Mb (megabit) eller 5 MB (megabyte)? Jeg var så sikker på at Sitron satt på skolen siden de færreste har tilgang til 40 (5*8) Mb hjemme, men du har kanskje fiber, Sitron?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 13:19   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vi hadde fiber fra Lyse hjemme hos min mor en periode, prøveprosjekt før Lyse ble tilgjengelig for alle. 100 mbit-linje.
Det verste er at vi ikke lastet ned noe på den tiden (dette var i 2001 tror jeg), så jeg får lyst til å kvele meg selv bare ved tanken på at all den deilige linjehastigheten bare ble brukt til å surfe med!

Nå har vi 6 mbit. Møkkanaboene her stemte NEI til å ha Lyse!!! Gamle drittfolk!

Gammel 10-12-07, 13:30   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nå ble jeg usikker her, snakker vi 5 Mb (megabit) eller 5 MB (megabyte)? Jeg var så sikker på at Sitron satt på skolen siden de færreste har tilgang til 40 (5*8) Mb hjemme, men du har kanskje fiber, Sitron?

<--- har uninett hjemme.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.