Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 11:04   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Jeg la jo fort merke til at man spiser snop på de merkeligste måter.

Hvordan spiser dere chips? Knasker dere bare i dere?
Må du spise de små eller de store først?
Spiser du fra skålen/posen, eller må du ha i hånden?
Spiser du hele flaket med en gang, eller må det taes flere biter?
Slikker du av krydderet eller driter du i det?

Gammel 10-12-07, 11:07   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Jeg må ha det i en bolle og spiser de hele flakene først, så tar jeg de ødelagte til slutt smulene/småbitene. Spiser helst de med mest krydder først.

Gammel 10-12-07, 11:08   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Helst i en bolle så jeg kan se hva jeg forsyner meg med. Liker best sørlanschips og da peller jeg ut de som er bretta dobbelt siden de er hardest. Tar biter av det.

Ellers velger jeg ut de med mest krydder på.

Gammel 10-12-07, 11:09   #4
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Jeg må ha det i en bolle og spiser de hele flakene først, så tar jeg de ødelagte til slutt smulene/småbitene. Spiser helst de med mest krydder først.

Du er jo riktig flink til å spise potetgull du

Også m¨¨ jeg også være enig med trøtt også.. Anormaliene må bort først! Spessiellt de harde! :nemlig

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 11:09   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det i en bolle med vann, venter til det løser seg opp, rører rundt og spiser "grøten".

Neida. Jeg spiser vel chips på en ganske så normal måte. Men jeg liker IKKE riflet chips, de smaker gøsj!

Gammel 11-12-07, 10:35   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne har potensiale til å bli like festlig som Den Store Ostepop-diskusjonen.

Nå spiser jeg ikke potetgull lenger, men da jeg gjorde det, tok jeg en neve ut av skåla og spiste en og en.
Aldri hele flaket i munnen, det spises bitvis (jeg har liten munn).
Å slikke av krydderet er da totalt helligbrøde, krydderet er der for en grunn.

I en tråd som denne må jeg dessuten nevne min rav gale venninne, som har den merkeligste metoden jeg noen gang har vært borti:
Hun tar potetgull i en egen liten skål til seg selv, knuser potetgullet til smuler med en skje, og sitter så og spiser smulene.
Nå skal det jo sies at dette er samme damen som alltid rister ut kullsyren fra brusen eller blander den med vann.

Gammel 11-12-07, 10:38   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ostepop spiser jeg med gaffel eller engangshansker, men det går vel ikke under chips, eller gjør det det? Måtte bare nevne det.

Gammel 11-12-07, 10:40   #8
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiser helst de hele først, og begynner med de største.

Er det superchips med paprika må de med mest krydder i munnen først, etter å ha slikket av krydderet.

Gammel 11-12-07, 11:07   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Gammel 11-12-07, 11:21   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ostepop spiser jeg med gaffel eller engangshansker, (..)

Engangshansker

Men gaffel ja, det gjør jeg og.
Den ene gangen i året eller så jeg faktisk spiser det.

Chips spiser jeg ekstremt sjelden altså, muligens en gang i året det og, og da tar jeg en håndfull fra posen/bollen med høyre hånda, og bruker venste for å spise et og et flak, evnt. biter av et flak hvis det er veldig stort.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 11:29   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ostepop spiser jeg med gaffel eller engangshansker, men det går vel ikke under chips, eller gjør det det? Måtte bare nevne det.

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Engangshansker

Men gaffel ja, det gjør jeg og.
Den ene gangen i året eller så jeg faktisk spiser det.

Chips spiser jeg ekstremt sjelden altså, muligens en gang i året det og, og da tar jeg en håndfull fra posen/bollen med høyre hånda, og bruker venste for å spise et og et flak, evnt. biter av et flak hvis det er veldig stort.

Er det nå jeg skal trekke frem den o'store Ostepoptråden, til glede for nye lesere?

Gammel 11-12-07, 11:36   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sjelden jeg bruker engangshansker, jeg foretrekker gaffel. Men jeg bruker heller engangshansker enn å spise osteepop med hendene.

Gammel 11-12-07, 11:38   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Men altså, fordi du ikke har gaffel da? :forvirret:
Man har da alltid gaffel?

Gammel 11-12-07, 11:41   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har kun vært ute for mangel på gaffel EN gang, og det var da jeg ble servert ostepop hos en kamerat som nettopp hadde flyttet på hybel. Han hadde, tro det eller ei, ikke EN gaffel! Han spiste med skje. Jeg syntes det ble litt vel stress å spise ostepop med teskje, så han tilbød meg en engangshanske, for DET hadde han liggende av en eller annen grunn (ubrukt, altså).

Gammel 11-12-07, 11:42   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Er det nå jeg skal trekke frem den o'store Ostepoptråden, til glede for nye lesere?

Takk,

Gammel 11-12-07, 11:43   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Jeg har kun vært ute for mangel på gaffel EN gang, og det var da jeg ble servert ostepop hos en kamerat som nettopp hadde flyttet på hybel. Han hadde, tro det eller ei, ikke EN gaffel! Han spiste med skje. Jeg syntes det ble litt vel stress å spise ostepop med teskje, så han tilbød meg en engangshanske, for DET hadde han liggende av en eller annen grunn (ubrukt, altså).

Skje funker forresten, av en eller annen grunn har jeg forsøkt det.

Gammel 11-12-07, 11:43   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Takk,

Gammel 11-12-07, 12:38   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har noen spesielle preferanser for chipsspising. Bortsett fra at Mexicana smaker bæsj.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 12:50   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har chips i en skål, og så tar jeg de stoooore flakene først (noe som irriterer min mann litt )

Jeg tar sjelden chipsen i hånden. Men et par-tre store er perfekt. Slikker ikke av krydderet nei

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 15:08   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville blitt skeptisk til hva som helst jeg ble servert hos noen som ikke har bestikk, men som har engangshansker.

Sånn bortsett fra det, så spiser jeg potetgull omtrent på samme måten som Barbalala gjør. Bortsett fra at jeg ikke "må" ha det i en bolle. Akkurat der er jeg veldig fleksibel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.