|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Inspirert av tråden av hva som har vært den største kamelen man har svelget. Etter å ha lest om alle kamelene som har blitt fortært i det ganske land, begynte jeg å tenke etter hvilke som ikke har gått ned her i gårde. Altså hvilke regler som jeg har opprettholdt uansett hvor mange angrep som har kommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg lager ikke to middager og barnet mitt får ikke gå i kamuflasje-/militærlook-klær (med unntak av noen "nødstøvler" til 29 kr fra Obs).
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Jeg har tviholdt på mye av det samme som deg. Måltider ved spisebordet og det at man spiser det som blir servert er viktige prinsipper her i huset.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Ingenting egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Natten skal tilbringes i mørkt soverom. Tillater ingen unntak her. Ikke engang ved sykdom. Men dobesøk er selvsagt lov.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Det går ikke an å skrike seg til godter / blader / stæsj når man er på butikken. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?
Ah, den glemte jeg selv. Den har jeg vært så steil på at jeg er rent stolt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Her i huset får man ikke skrike seg til ting. Uansett hvor lenge og vel det skrikes. Verken hjemme eller ute.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Ungene her får heller ikke skrike/sutre seg til ting |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Poden får ikke skrike seg til ting, og vi kjøper ikke godterier på hverdager. (At andre slektninger forer ham med dritt får jeg ikke gjort så mye med...).
![]() |
#11 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Sove i eigne sengar (med muleg unntak av små barn som er sjuke), ikkje skrike seg til ting og ikkje lage to middagar (eg har då visst evig nok med å lage ein...) er vel dei mest gjenstridige kamelane, dei går ikkje ned verken på langs eller tvers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jah.
![]() |
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?*Mat spises kun ved spistebrodet, aldri i sofa ol.
![]() |
#16 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Middag spises sammen rundt kjøkkenbordet, untatt fredag. Da lager vi noe godt og koser oss forran tv'en.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Man får ikke ting ved å sutre seg til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Skriver under her. Absolutt!
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?Ja, bruk av hjelm og sikring i bil og båt er selvfølgelig kameler jeg ikke svelger.
![]() |
|
|