|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Noen verre? En søring bekjennerEtter å ha lest tråden "Er du en trønder?" begynte jeg å tenke på at jeg ikke kjenner en eneste trønder. Ingen på jobb. Ingen i nabolaget. Ingen i vennekretsen. Så jeg vet altså ingenting om hvordan trøndere er, om de er hissige eller trege, som flere beskriver i nevnte tråd. Det er pussig det, å ikke kjenne en trønder når man bor i hovedstaden, som jo er en melting pot for nordmenn fra alle kanter av landet. Det er nok allikevel ikke det verste. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er nemlig for å bekjenne at jeg har aldri vært lenger nord enn Lillehammer. Det er til stor irritasjon for mine nordnorske venner (ja, for jeg kjenner folk fra Finmark og Troms, men det er jo ikke trøndere). Jeg kan faktisk ikke se for meg noen god grunn til å reise nordover heller, ettersom jeg foretrekker enten varme eller storbyer. Hva skulle Nord-Norge ha å tilby meg, liksom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjennerNei, ingen verre, tror jeg.
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjennerJeg kjenner ei trønderdame. Hun er herlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjenner
Jeg er trøderdame, og jeg vil påstå at jeg også er ganske herlig.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-12-07 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror deg - både når det gjelder herlighet og dumme trøndermenn. Jeg får slenge på en "Det årnær sæ". |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjennerOg jeg som syntes det var litt ille at jeg ikke har vært nord for Steinkjer. (Til mitt forsvar skal det sies at jeg nylig søkte og hadde skikkelig lyst på en jobb i Tromsø. Men når de ikke vil ha meg, så!
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjennerDu vinner, lett
En helt unik natur!
![]() |
#13 |
|
WOW! Så fantastiske bilder!
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Neppe.
Ingen av de trønderne jeg omgås har DDE og Ole Ivars på playlisten. Det er ikke trøndere som sådan det er noe galt med, det er bare du som ikke velger dine trøndere med omhu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen verre? En søring bekjennerSlenger på flere naturgrunner: http://www.riesto.no/norsk/finnmark.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Vet ikke hvem de er, men tror nok ikke det jeg heller.
![]() |
|
|