|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() The Pursuit of HappinessNoen som har sett den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: The Pursuit of HappinessJeg tok meg i å sippe flere ganger og var glad jeg var alene da jeg så den.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: The Pursuit of HappinessJeg har sett den. OK film og jeg måtte google meg frem til den virkelige historien etterpå.
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: The Pursuit of HappinessJeg har tatt meg selv i å ville se denne. Men å få mannen med på det er litt vanskeligere ... og dermed må den gå på chick flick kvoten. Og den er nokså full som det er ...
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: The Pursuit of HappinessDet var faktisk mannen som satte den på, jeg ville egentlig bare lese, men så klarte jeg ikke helt la være å se heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Pursuit of HappinessEn av de beste filmene til Will Smith ihvertfall...
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: The Pursuit of HappinessLikte Will Smith som Ali. Pursuit of Happiness sugde skikkelig mye. Så den på pressevisning da jeg var gravid og lettrørt, men den der beit bare ikke på.
![]() |
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: The Pursuit of Happiness
Hva var det du ikke "beit på", da?
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Pursuit of HappinessWill Smith er en sterkt undervurdert seriøs skuespiller, han sier så mye med øynene som andre kan bruke et hav av replikker for å få frem.
![]() |
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Absolutt! En sterkt undervurdert og sørgelig forbigått, men knakende god film!
![]() |
![]() |
#15 |
*_*
|
Det som liksom skulle være rørende beit ikke på: At en far lar sønnen sove på offentlige toaletter for at han skal kunne forfølge drømmen om å bli rik aksjemegler. Jeg satt bare å tenkte at han burde ha skaffet seg en McJob for lenge siden - før kona stakk (ikke at hun var så kul) og før han ble konkurs på satsingen på de fordømte scannerne (eller hva det nå var). Veit ikke helt jeg, men det virker liksom ikke beundringsverdig på meg å gi sønnen traumer fordi pappaen er så sta og enspora.
![]() |
![]() |
#16 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke, jeg. Enkelte filmer kan irritere meg grønn når hovedpersonene vikler seg inn i usannsynlig håpløse situasjoner pga feil valg. Jeg ble ikke irritert over denne. Hovedpersonen tar så absolutt noen gale beslutninger, men blir såpass fanget av disse underveis at den situasjonen du beskriver ikke fremstår som en reell valgsituasjon.
![]() |
#17 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: The Pursuit of HappinessJeg likte filmen godt. Muligens fordi jeg hadde lest boken først og hadde den i bakhodet også. Da fikk jeg på en måte et bedre helhetsbilde, synes jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Ja, filmen heter nok det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gullfisk