|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ang vise leg på poletJeg ble tatt for å være en potensiell 17åring her om dagen. Skulle kjøpe hvitvin, hadde med meg poden og alt.. også ble jeg altså spurt om å vise legitimasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ang vise leg på polet
Tja. Mamma og pappa ble spurt om leg på en flyplass i USA - de ville vel være sikker på at gamlingene var mer en 21 år.
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Ang vise leg på poletDet er morsomt synes jeg da når folk spør meg etter leg, så sant jeg har med meg det da. Har jeg ikke med det. Så blir jeg faktisk ganske så sur!
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ang vise leg på poletDen hadde jeg levd på i maaange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
![]() Sv: Ang vise leg på poletJeg og hadde tenkt det om ikke det hadde skjedd ca 50% av gangene jeg handler på polet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ang vise leg på poletOm jeg hadde blitt spurt om leg på polet nå, så hadde jeg mest trolig spandert en klem på vedkommende som spurte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Nemlig. Derfor syntes jeg ikke det er SÅ kult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Opp og ned
|
Glemmer forresten ikke da jeg gikk ganske så høygravid med mellomste, skulle ta med noen på butikken for pappaen min samt øl, ble spurt om leg da jeg også. Han ble nå litt flau da jeg viste han legget mitt.
![]() |
#14 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Ang vise leg på polet
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ang vise leg på poletFor eit par år sidan vart eg furten når eg vart spurt om leg. ved kjøp av alkohol.
![]() |
#17 |
I farta!!
|
![]() Sv: Ang vise leg på poletEg og har ofte blitt spurt om leg på polet. Tok det som eit kompliment ei stund men syns ikkje det er så kult lenger. Har heldigvis ikkje blitt spurt dei siste gongene.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang vise leg på poletJeg skulle kjøpe røyk for min mor på butikken rett ved siden av oss, altså en butikk jeg handler ofte i og hvor jeg gjerne har med begge ungene og mannen. Så ble jeg faktisk stoppet av en fjortis i kassen (okey, hun var 18) som ville at jeg skulle vise leg. Hadde selvfølgelig glemt igjen lommeboken hjemme, men ble så sint at hun ikke turde annet enn å selge meg røyken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang vise leg på poletDa min far var 42, ble han legget på en matbutikk når han og en kompis skulle handle øl til en jakttur... Kansje de spør alle som tydelig ser ut som de er under 60? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ang vise leg på poletJeg er 37 og vil for alt i verden ikke se ut som jeg er 17 år, så nei; jeg ville på ingen måte tatt det som et kompliment. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|