Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ang vise leg på polet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 21:39   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ang vise leg på polet

Jeg ble tatt for å være en potensiell 17åring her om dagen. Skulle kjøpe hvitvin, hadde med meg poden og alt.. også ble jeg altså spurt om å vise legitimasjon.

Er det er kompliment egentlig? De bomma med 13år.. nesten halve min levealder. Jeg syntes det er fint at noen tror jeg er 25, men 17....

Hvordan ville dere tatt det? Kompliment eller ikke?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:40   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang vise leg på polet

Klart det er et kompliment!

Gammel 20-12-07, 21:40   #3
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg ble tatt for å være en potensiell 17åring her om dagen. Skulle kjøpe hvitvin, hadde med meg poden og alt.. også ble jeg altså spurt om å vise legitimasjon.

Er det er kompliment egentlig? De bomma med 13år.. nesten halve min levealder. Jeg syntes det er fint at noen tror jeg er 25, men 17....

Hvordan ville dere tatt det? Kompliment eller ikke?

Tja. Mamma og pappa ble spurt om leg på en flyplass i USA - de ville vel være sikker på at gamlingene var mer en 21 år.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:41   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ledd høyt og sagt "tusen takk". Også hadde jeg tenkt at personen i kassa hadde en skikkelig svimete dag.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:41   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det er morsomt synes jeg da når folk spør meg etter leg, så sant jeg har med meg det da. Har jeg ikke med det. Så blir jeg faktisk ganske så sur!

Gammel 20-12-07, 21:41   #6
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg hadde ledd høyt og sagt "tusen takk". Også hadde jeg tenkt at personen i kassa hadde en skikkelig svimete dag.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:43   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Trur jeg hadde kikket veldig rart på dama og spurt om hun var seriøs. Jeg vil ikke se ut som en 17 åring lenger.

Gammel 20-12-07, 21:43   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Den hadde jeg levd på i maaange år.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:44   #9
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og hadde tenkt det om ikke det hadde skjedd ca 50% av gangene jeg handler på polet..
17 år er ikke noe jeg ønsker at folk skal tro jeg er liksom... Tror jeg skal jobbe litt med imagen min altså.

Gammel 20-12-07, 21:44   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Om jeg hadde blitt spurt om leg på polet nå, så hadde jeg mest trolig spandert en klem på vedkommende som spurte.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:46   #11
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Trur jeg hadde kikket veldig rart på dama og spurt om hun var seriøs. Jeg vil ikke se ut som en 17 åring lenger.

Nemlig. Derfor syntes jeg ikke det er SÅ kult.

Men ser jo lyst på fremtiden da. Jeg blir neppe en supersliten 40åring heller da.

Gammel 20-12-07, 21:48   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nemlig. Derfor syntes jeg ikke det er SÅ kult.

Men ser jo lyst på fremtiden da. Jeg blir neppe en supersliten 40åring heller da.

Glemmer forresten ikke da jeg gikk ganske så høygravid med mellomste, skulle ta med noen på butikken for pappaen min samt øl, ble spurt om leg da jeg også. Han ble nå litt flau da jeg viste han legget mitt.

Gammel 20-12-07, 21:51   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Om du velger å ikke ta det som et kompliment så var det sikkert bare en superstressa person som hadde det som standardfrase.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:56   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ang vise leg på polet

Jeg har aldri noen gang blitt spurt, ikke når jeg var 17 og yngre engang.

Så, jeg hadde absolutt tatt det som et kompliment, ledd og vist frem legitimasjonen ja.
Var i sverige en tur i høst, med noen venner, hvorav hun ene var et par uker fra 30 års dagen, og hun ble stoppet og spurt om leg. Hun ble bare så fornøyd! Jeg måtte ta bilde av henne når hun viste frem leg.'et sitt, og han i kassen ble litt flau, og alle vi rundt lo jo godt da.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:09   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

For eit par år sidan vart eg furten når eg vart spurt om leg. ved kjøp av alkohol.

No tar eg det som eit kompliment. Og eg flirer når eg viser fram leg som forteller at dei har bomma med 13 år eller så.

Gammel 20-12-07, 22:13   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble spurt senest i dag. "Er du over 25?". "Ja, jeg tror det," svarte jeg da. Broren min kunne bekrefte at jo, jeg var det.

Gammel 20-12-07, 22:14   #17
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg og har ofte blitt spurt om leg på polet. Tok det som eit kompliment ei stund men syns ikkje det er så kult lenger. Har heldigvis ikkje blitt spurt dei siste gongene.

Gammel 20-12-07, 23:01   #18
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle kjøpe røyk for min mor på butikken rett ved siden av oss, altså en butikk jeg handler ofte i og hvor jeg gjerne har med begge ungene og mannen. Så ble jeg faktisk stoppet av en fjortis i kassen (okey, hun var 18) som ville at jeg skulle vise leg. Hadde selvfølgelig glemt igjen lommeboken hjemme, men ble så sint at hun ikke turde annet enn å selge meg røyken. Jeg er forøvrig 24 år og ser vel ung ut, men det får da være grenser!
Ellers er jeg vant til å vise leg på polet, så det reagerer jeg ikke på, men sist gang var det faktisk ingen som spurte. Det hjelper å ha med barnevogn har jeg funnet ut.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:10   #19
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da min far var 42, ble han legget på en matbutikk når han og en kompis skulle handle øl til en jakttur... Kansje de spør alle som tydelig ser ut som de er under 60?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:11   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 37 og vil for alt i verden ikke se ut som jeg er 17 år, så nei; jeg ville på ingen måte tatt det som et kompliment.

Jeg vil ikke bli tatt for å være 25 heller, for den del. Jeg vil hest at folk skal oppfatte meg som så gammel som jeg er. Jeg har aldri skjønt hvorfor det er om å gjøre å se yngst mulig ut. Jeg trives rett og slett veldig godt med alderen min.

Nå er dette en høyst hypotetisk problemstilling, heldigvis.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.