Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen på jakt etter Amanda-dukke i Trondheim?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 11:43   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Noen på jakt etter Amanda-dukke i Trondheim?

I så fall her er et tips. Den koster 399 på obs lade nå.

Det gjaldt også noen robotgreier som jeg også tror har en dobbel pris normalt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 12:49   #2
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen på jakt etter Amanda dukke i Trondheim?

Å det var billig, koster ikke den nærmere tusenlappen til vanlig? Lillemor ønsker seg veldig den, men vi har allerede kjøpt ski..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 12:53   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen på jakt etter Amanda dukke i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Å det var billig, koster ikke den nærmere tusenlappen til vanlig? Lillemor ønsker seg veldig den, men vi har allerede kjøpt ski..

Veiledene pris er vel 990 men jeg har sett den til 799. Derfor jeg sier fra.

Jeg hadde følt meg snytt om jeg kjøpt den til dobbel pris eller mer og da må jeg nesten si fra.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 13:44   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen på jakt etter Amanda-dukke i Trondheim?

Nå måtte jeg sjekke obs her i byen, men de var utsolgt. Jeg tenkte det kunne gått an til den prisen. 800 for ei dukke er uaktuelt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 15:10   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen på jakt etter Amanda-dukke i Trondheim?

Kjøpte Amanda dukke i fjor, da kostet den 999 kr der vi kjøpte den. Var i samme lekebutikk for noen dager siden, og da stod det sånn på prisen på Amanda: Før 1499 - Nå 999.

For noen juksepaver.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.