|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Bytter du sjampo ofte?Jeg har brukt en supergod shampo og balsam i snart 2 måneder. Tror merket er Matrix, kjøpte den hos frisør. Men - den siste uken har håret mitt blitt fett utrolig fort, og det virker som om håret har nådd et metningspunkt. Brukte en annen shampo i forgårs, og har fortsatt "pent" hår.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Bytter du shampo ofte?
Jeg må bytte shampo etter 2 flasker omtrent. Da føler jeg håret mitt er "mettet", og at det hjelper å bytte.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bytter du shampo ofte?Bytter annenhver gang. To ulike typer Kerastase er det det stort sett går i. Men nå har jeg oppdaget Sebastian også, så da har jeg en til å bytte med. Frisørene sier ihvertfall at det er lurt å bytte av og til.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter du shampo ofte?Jeg har ingen spesiell shampoo jeg bruker og dermed byttes det ganske ofte. Men, det er ikke bevisst sånn sett.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter du shampo ofte?Synest det er gøy å prøve nye typer.. så jeg bytter ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel
|
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Nei, jeg har funnet en KMS shampoo som er den eneste jeg kan bruke uten å få masse kløe og til tider sår i hodebunnen så den holder jeg godt fast på.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Jepp, er det samme med hud og hår. De produktene man bruker hjelper en god stund, til "problemet" er løst, eller mettet som dere sier. Da er det bare å bytte til noe annet som hjelper for huden/håret slik som det er blitt.
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Jeg bytter jevnlig. Har et par, tre forskjellige som jeg bytter mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Jeg bytter også jevnlig, ulike varianter av Redken.
![]() |
#15 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Vi bytter shampoo ofte, men det er mer fordi mannen elsker å gå på butikken og kjøpe shampoo.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?Det er mange år siden jeg byttet shampoo. Trenger man virkelig å bytte shampoo?
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?
![]() |
#18 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Bytter du sjampo ofte?
Nei, man trenger jo ikke om håret er like bra med samme shampoo.
![]() |
|
|